» Bolesna porażka

dodał: Pacho dnia: 2018-12-02 14:26:41 komentarzy: 239

W hicie 14 kolejki Premier League, Arsenal gościł na swoim obiekcie Tottenham Hotpsur. Było to drugie spotkanie, po meczu Chelsea – Fulham, w którym rywalizowały dwie londyńskie drużyny. Zapraszamy na krótką relację meczową.

Arsenal wyszedł na prowadzenie w 10 minucie spotkania. Po zagraniu ręką przez Vertonghena sędzia wskazał na wapno a rzut karny pewnie wykorzystał Aubameyang. Ekipa Spurs doprowadziła do wyrównania. Z rzutu wolnego dośrodkował Eriksen a Dier głową skierował piłkę do bramki przy źle interweniującym Leno. Natychmiast po zdobytym golu na boisku miała miejsce lekka przepychanka pomiędzy zawodnikami obu drużyn. Minęły zaledwie 3 minuty a znowu mieliśmy pełno emocji. Kane wypuścił Sona, Koreańczyk wpadł w pole karne, zamarkował strzał, a wślizgiem w polu karnym interweniował Holding. Arbiter wskazał na wapno, do piłki podszedł Kane i wyprowadził Koguty na prowadzenie. Sytuacja kontrowersyjna, która będzie jeszcze długo komentowania po spotkaniu.

W 50 minucie Kanonierzy wyrównali. Aubameyang strzałem zza pola karnego wyrównał wynik spotkania. Kanonierzy poszli za ciosem w 75 minucie po strzale Lacazette'a objęli prowadzenie w tym spotkaniu. Arsenalowi było mało i 3 minuty później znacząco przybliżył się do zwycięstwa. Torreira wyszedł sam na sam z Llorisem i strzałem po długim słupku po raz kolejny ucieszył wszystkim sympatyków The Gunners. Na domiar złego w 85 minucie Vertonghen zobaczył drugą żółtą kartkę i opuścił plac gry. Porażka derbowa sprawia że Tottenham opuszcza pierwszą trójkę w tabeli i będzie musiał znowu liczyć na potknięcia rywali.

Arsenal - Leno - Mustafi, Papastatopulos, Holding - Bellerin, Torreira, Xhaka, Kolasinac - Mhkitaryan, Aubemeyang, Iwobi

Ławka rezerwoych: Cech, Elneny, Ramsey, Lacazette, Lichtsteiner, Maitland - Niles, Guendouzi

Tottenham - Lloris - Davies, Foyth, Vertonghen, Aurier - Dier, Sissoko - Alli, Eriksen, Son - Kane

Ławka rezerwowych: Gazzaniga, Rose, Alderweireld, Winks, Walker - Peters, Llorente, Lucas

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: ainam Wysłano: 5 grudnia 2018; 20:13

Skippy! <3

Ekstra, fajny ten skład, taki.. akurat na zdobycie 3 punktów dziś.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 5 grudnia 2018; 20:13

Nawet 10 dac to trzeba być kretynem. A piłkarz odchodzac i podpisując papiery z nowym klubem dostaje flote za podpis tak jak klub by dostał za jego sprzedaż. Tylko wiadomo że mniej. Ja tych kilku melo na jego miejscu bym nie odpuścił i zrobiłbym wszystko żeby zostać wolnym agentem.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 5 grudnia 2018; 20:10

No właśnie jak Levy za niego ponad 20 by wyciągnął, to by zaimponował, a skończy się na 10 pewnie, bo pół roku kontraktu zostało, więc nikt nie przepłaci + Toby nie jest w tak dobrej formie, jak kiedy mieliśmy najlepszą linię obrony w PL

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 5 grudnia 2018; 20:07

Skipp na ławie :o
A Lamela znowu chyba połamany


A Lamela znowu chyba połamany">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 5 grudnia 2018; 20:07

No chyba. 50 to on wart jak ma długoterminowy kontrakt. Na pół roku przed wygaśnięciem bedzie dobrze jak Prezes dostanie 10 melo w porywach.

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 5 grudnia 2018; 19:59

Te 50mln to ironia tak?

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 5 grudnia 2018; 19:44

Ja też nie wierze, że ktoś wzmocni nas w zimie, a na pewno nikt konkretny. Llorente to chyba powrót do Bilbo:)))))). Ent to Shire w drewniane drzwi zapuka.

Levy to opchnie pewnie za jakieś 50 mln Tobiego, Woodward bedzie wydzwaniał do niego co godzinę.

))))). Ent to Shire w drewniane drzwi zapuka.

Levy to opchnie pewnie za jakieś 50 mln Tobiego, Woodward bedzie wydzwaniał do niego co godzinę.
">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 5 grudnia 2018; 19:17

Generalnie ja już mentalnie przygotowany że nikt nie przyjdzie.

Vorm odejdzie
Alderweireld odejdzie
Rose cholera wie co mu w bani siedzi. Miał potencjał na lepszy klub, a skończy ***** w Burnley z Lennonem. Nie że szydera z Lennona, bo jeden z moich ulubionych zawodników THFC. Nigdy nie zapomne jak w Evertonie wsadził nam gola i zajebał 2 punkty w sezonie w którym mogliśmy być mistrzami.
Sissoko do wyjebania nie ważne jak dobrze będzie grał, trzeba szukać frajera który zapłaci i pozbyć się gościa dla zasady.
Dembele niedomaga, przyszłość nieznana.
Nkoudou - chłop musi ratować swoją karierę. Czyli spierdalać jak najdalej od tego klubu dla swojego dobra.
Llorente vel. aka alias Hiszpański Ent (ale to dobre) powrót do Bilbao.
Jancyn - ??????????????? pół roku albo i dłużej kontuzjowany. Ja móiłem 2 lata temu że to lepszy Milik XDDDDDDD A co do czego to oni sa na tym samym poziomie łapania kontuzji przede wszystki. I impotencji strzeleckiej też.

Takie grosze dostaniemy za to. W ogóle wychodzi na to że żeby cokolwiek dostać za Alderweirelda to za miesiac go pożegnamy. Jakoś nie chce mi się wierzyć że Prezes za free go puści. To nie ten typ człowieka.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 5 grudnia 2018; 18:39

Czyli jestem inwigilowana :D

A to przypadkiem nie miało mieć wydźwięku żartobliwego? Te słowa? Wg. mnie nie ma co dorabiać ideologii, zimowe okienko wszystko zweryfikuje.



A to przypadkiem nie miało mieć wydźwięku żartobliwego? Te słowa? Wg. mnie nie ma co dorabiać ideologii, zimowe okienko wszystko zweryfikuje.">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 5 grudnia 2018; 18:18

Już przeczyałem że ktoś na reddicie wychwycił że to niby prowo ze strony Poczetino było. Czyli po staremu, dopóki nie ma zdjęcia z papierami to sobie możesz.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 5 grudnia 2018; 18:15

>>ainam napisał:
>>Ejże! Do mnie również przychodzą te powiadomienia z wynikami Spurs, haha! Najlepsze, że nie mam pojęcia dlaczego, tzn. nie mam żadnej aplikacji itp. Najgorzej, jak nie oglądasz danego meczu i nie chcesz znać wyniku, a tu BUM, z zaskoczenia się to pojawia.<br />
<br />
Niepokojące

My też bylismy zaskoczeni, pierwsza teoria jest taka, że może za często wchodziłem na ta strone i ogólnie czytałem w necie sporo o Spurs, inna jest bardziej przerażająca, koleżanka powiedziała, że telefon wychwytuje to co się mówi itp. - a później dostosowuje się do tego. Fox Mulder byłby dumny z tej teorii, nie mniej jednak to wszystko jest zastawiające. No i wkurza mnie , że jak jade do rodziców i nie mamm okazji oglądania spotkania to te cholerstwo mnie informuje o wyniku.

Szary - ja bym przytulił Sigurdssona:). Nie sądze by chodziło o jakiegokolwiek piłkarza Liverpoolu, choc z drugiej strony oni mają spory zaciąg z Southampton, więc kto wie. Zabawne, mieszkałem przez 6 lst obok St. Mary`s:)))))))

. Nie sądze by chodziło o jakiegokolwiek piłkarza Liverpoolu, choc z drugiej strony oni mają spory zaciąg z Southampton, więc kto wie. Zabawne, mieszkałem przez 6 lst obok St. Mary`s:)))))))

">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 5 grudnia 2018; 18:00

>>Spurs napisał:
>>Mauricio Pochettino on why Tottenham Hotspur's chief scout was in attendance at Sunday's Merseyside derby: "Be careful. There is maybe a big surprise in January."


Sigurdsson.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 5 grudnia 2018; 17:33

Ejże! Do mnie również przychodzą te powiadomienia z wynikami Spurs, haha! Najlepsze, że nie mam pojęcia dlaczego, tzn. nie mam żadnej aplikacji itp. Najgorzej, jak nie oglądasz danego meczu i nie chcesz znać wyniku, a tu BUM, z zaskoczenia się to pojawia.

Niepokojące :D

">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 5 grudnia 2018; 17:31

Nie wiem, gdzieś mi umknęło że dziś mecz. Hasenhuettla podpisali. Oby nowej miotły nie było.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 5 grudnia 2018; 17:26

Swoją drogą to podejrzewam, że Maurycy dopiero pod koniec sierpnia tego roku zdał sobie sprawę, jakim przewalonym szefem jest Levy. A za wyniki odpowiada trener a nie "Łysy", choć z drugiej strony........No nic, dziasiaj kolejne spotkanie i kolejne nerwy.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 5 grudnia 2018; 17:21

>>Lolo napisał:
Trzeba ci w każde zdanie wstawiać ku..y albo emotki abyś wyczuł sarkazm? <img src=



Człowieku jak dla mnie to było 100% na powaznie. Nie wyczułem. Chyba że teraz udajesz, a wtedy to było na powage.

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 5 grudnia 2018; 17:13

Zwracam honor Baskowi, rzeczywiście w Sevilli przynajmniej na poziomie europejskich pucharów podrzędnej kategorii sobie radził. Przypominam, że gwiazdą wówczas jego drużyny był Grzegorz Krychowiak:). Zostawmy go w spokoju. Zgadzam się, dla Kanonierów priorytet to top 4 i Liga Mistrzów w przyszłym sezonie, jeśli tego Emery nie osiągnie to poleci z hukiem. Co do nas, przecież to już trwa od kilku lat, że Levy daje ciała na rynku transefowym, to i tak cud, że gramy w Lidze Mistrzów, a nie osiagamy niczego bo nie mamy szerokiem kadry. Nawet Liverpool ogarnął, że mieli szajs na obronie i w bramce to rzucili kasą i jakos tam to teraz wygląda. Mam niezłą zachłostkę dzisiaj, który mecz oglądac, zawsze oglądam w angielskim komentarzem. Pewnie powkurzam się na naszych, a jutro po pracy odpale United z Reds. Swoją drogą to mojej żonie na telefon przychodzą powiadomienia z wynikami Tottenhamu:). "A ja znam wynik, powiedzieć Ci?". Kobiety potrafią być wredne:)))))))

. Zostawmy go w spokoju. Zgadzam się, dla Kanonierów priorytet to top 4 i Liga Mistrzów w przyszłym sezonie, jeśli tego Emery nie osiągnie to poleci z hukiem. Co do nas, przecież to już trwa od kilku lat, że Levy daje ciała na rynku transefowym, to i tak cud, że gramy w Lidze Mistrzów, a nie osiagamy niczego bo nie mamy szerokiem kadry. Nawet Liverpool ogarnął, że mieli szajs na obronie i w bramce to rzucili kasą i jakos tam to teraz wygląda. Mam niezłą zachłostkę dzisiaj, który mecz oglądac, zawsze oglądam w angielskim komentarzem. Pewnie powkurzam się na naszych, a jutro po pracy odpale United z Reds. Swoją drogą to mojej żonie na telefon przychodzą powiadomienia z wynikami Tottenhamu:). "A ja znam wynik, powiedzieć Ci?". Kobiety potrafią być wredne:)))))))">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 5 grudnia 2018; 15:25

>>Szary napisał:
>>Jak my się ślizgamy na ekipie zrobionej 3-4 lata temu, po to żebym ***** ja podczas meczu przeczytał<br />
<br />
kurvva cytuję <br />
<br />
"Nie mamy doświadczenia w grze o wielką stawkę". <br />
<br />
Nie wiem czy mi ręce opadają że koleś to napisał, czy to że wielka stawka była, tylko nasi piłkarze są takimi nieogarami że grają 3 sezon w tym składzie i nadal nie potrafią reagowac w kluczowych momentach. Przecież to ***** mózg staje. 3 jebane lata. Przez 3 lata nawet kretyn załapie coś w danej dziedzinie. A jak nie to się przebranżowić, bo śmiech na sali. Te same kurvva błędy rok w rok.

Trzeba ci w każde zdanie wstawiać ku..y albo emotki abyś wyczuł sarkazm? ;)


">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 5 grudnia 2018; 11:31

Byłabym zadowolona z przyjścia Gomesinho, świetne mecze rozgrywa w Evertonie jak na razie. Choć pewnie The Toffees będą chcieli Go wykupić.

Lovren, ekstra! Najlepszy defensor świata - wg. Niego :D:D

Niech to będzie miła niespodzianka, proszę.

:D

Niech to będzie miła niespodzianka, proszę.">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 5 grudnia 2018; 11:15

SALAH IS COMING TO TOTTENHAM! xD

A tak serio to pewnie jakiegoś Gomesa obserwujemy, żeby go ewentualnie ściągać, jak mu się skończy wypożyczenie w Evertonie

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 5 grudnia 2018; 09:53

Mauricio Pochettino on why Tottenham Hotspur's chief scout was in attendance at Sunday's Merseyside derby: "Be careful. There is maybe a big surprise in January." #THFC

KUPUJEMY HENDERSONAA? ALBO JAKIEGO INNEGO LOVREENA

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 4 grudnia 2018; 22:17

>>Szary napisał:
>>;Przecież kurła napisałem o 4 rano że Tranmere albo Southport w FA Cup

Nie miałem czasu, żeby nadrobić komentarze ;c

rzecież kurła napisałem o 4 rano że Tranmere albo Southport w FA Cup

Nie miałem czasu, żeby nadrobić komentarze ;c ">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 4 grudnia 2018; 18:28

Oglądałam wczoraj Napoli, niedawno Romę z Interem i uważam, że żadna z tych drużyn nie przerwie autostrady Juve po kolejne Scudetto. Sami sobie belki pod nogi rzucają. Ja pitolę, serie A to dramat.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 4 grudnia 2018; 18:23

Fulham 2k10 finał LE.

Po drodze Szachtar, poprzedni triumfator. Juventus wracający do dominacji w Italii, czy mistrzowski Wolfsburg. Nasi żeby usłyszeli że wylosowali Szachtar to już kolana by zmiękły. Gdzie człowieku o wygranie czegoś z takimi kompleksami.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 4 grudnia 2018; 18:21

Przecież kurła napisałem o 4 rano że Tranmere albo Southport w FA Cup

odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 4 grudnia 2018; 18:19

My już w tym sezonie odpadliśmy z FA Cupa czy czemu nas nie wiedzę w losowaniu? XD

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 4 grudnia 2018; 18:19

O, jaki mamy interesujący piłkarsko tydzień.

Szkoda, że Nasze spotkanie się jutro pokrywa z meczem United - Arsenal. No nic, stream po rosyjsku zawsze w cenie :D

">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 4 grudnia 2018; 18:13

Jak my się ślizgamy na ekipie zrobionej 3-4 lata temu, po to żebym ***** ja podczas meczu przeczytał

kurvva cytuję

"Nie mamy doświadczenia w grze o wielką stawkę".

Nie wiem czy mi ręce opadają że koleś to napisał, czy to że wielka stawka była, tylko nasi piłkarze są takimi nieogarami że grają 3 sezon w tym składzie i nadal nie potrafią reagowac w kluczowych momentach. Przecież to ***** mózg staje. 3 jebane lata. Przez 3 lata nawet kretyn załapie coś w danej dziedzinie. A jak nie to się przebranżowić, bo śmiech na sali. Te same kurvva błędy rok w rok.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 4 grudnia 2018; 18:08

Co wygrał Emery a co Poczetino? Tyle w tym temacie. A najlepsze że ta Sevilla to porównywalny klub do Tottenhamu. A kiedy Tottenham ostatni raz był w finale? Jak jeszcze ten puchar się nazywał Pucharem UEFA. Generalnie takie o wygrywanie LE to sukces na miarę drużyny pokroju Tottenhamu. Tylko po raz 12398743278237423423423 powiem że to nie z ta mentalnością małej drużyny. Ten klub jest zakompleksiony. My jesteśmy za ciency na LM i nasze miejsce nie jest w LM mówiąc uczciwie. Ja tej LM chciałem dla Tottenhamu dla szmalu i lepszych transferów. Jakie transfery my robimy to nie musze mówić.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 4 grudnia 2018; 17:35

Wydaje mi się, że dla Arsenalu cel na ten sezon to top4 i powrót do LM. Zapowiada się sukces, ciekawe czy dadzą radę utrzymać formę do końca sezonu.

W ogóle, walka o czwórkę zapowiada się niezwykle apetycznie w tym sezonie. Będzie się kotłować w tabeli, oj będzie.

odpowiedz
Autor: takiartur Wysłano: 4 grudnia 2018; 14:18

jerry

Nie wszędzie, w Sevilli robił dobrą robotę, wygrał 3x LE. Nie wiem czy tak było, ale jego wyniki sugerują, że sam poszedł do PSG

odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 4 grudnia 2018; 14:15

hej, a wyżywajcie się na Jose, jak usłyszałem, że dostał wakat w United to się załamałem. Nie szanuje człowieka, co palec wkłada w oko innemu trenerowi!. Wiecie, Foyth ma zadatki na świetnego piłkarza, ale Maurycy źle nim zarządza. W zeszłym sezonie grał, nagle teraz pojawia się jak królik z kapelusza. A co się dzieje z Walkerem-Petersem? Przecież całkiem nieźle rokował. Akurat czerwo dla Jana było w momencie kiedy było pozamiatane, problem z tą ręka, kiedy zachował się jak amator. Z czego ma się uczy Foyth? Jaką ma mieć protekcje, skoro i jeden Belg i drugi mu tego nie gwarantują.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 4 grudnia 2018; 13:11

jerry witaj serdecznie! :)

Klikaj jak najczęściej z Nami! Oja, fajnie, że fanem United jesteś. Zawsze można wymienić się poglądami z innej perspektywy no i postaram się mniej wyzłośliwiać na temat Żoze :D



Klikaj jak najczęściej z Nami! Oja, fajnie, że fanem United jesteś. Zawsze można wymienić się poglądami z innej perspektywy no i postaram się mniej wyzłośliwiać na temat Żoze :D">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 4 grudnia 2018; 13:07

Ano własnie, Jan dał ciała na całej linii w tym meczu, najpierw ręka a później czerwona kartka a tu ani słowa o tym.

Żeby nie było, nie winię Go. Jest tylko człowiekiem i każdego mogą ponieść emocje, szczególnie w tak elektryzującym meczu.

Jak mawia klasyk: koko dżambo i do przodu! :D

">odpowiedz
Autor: jerry Wysłano: 4 grudnia 2018; 13:04

Witam Was serdecznie, po wielu miesiącach/latach obserwacji postanowiłem się do Was przyłączyć, troszkę ciężko z czasem i obowiązkami ale postaram się naklikać coś od czasu do czasu. Po ciekawej lekturze, która jest zamieszczona pod spodem dodaje to:
a/ tak emocjonuje się, czasem pilot fruwa i żona mnie uspokaja, ale porażka nie jest powodem to końca życia:)
b/ mecz zawalił Maurycy, na tak prestiżowe spotkanie postawił na Foyth`a, dodatkowy brak zmian przy stanie 2:2 dobił stan rzeczy. Paradoksalnie Jan zawalił.
c/nikt nie zauważył, jak świeżo biegali gospodarze, nie musieli tyrać w tygodniu, na Ukrainie poradzili sobie rezerwami, a my harowaliśmy z Interem.
d/ czy tylko mi się wydawało, że Lucas był wściekły?:). Było, mineło, Arsenal zasłuzył na zwyciestwo. I nie Emery nie równa się Pochettino, Hiszpan gdzie się pojawił to go wywalili z pracy, poczekamy do końca sezonu. Pozdrawiam Was.COYS. aha, jestem kibicem United od 92 i Spurs od 2010, paradoksalnie mieszkałem wtedy w Southampton, kiedy zakochałem się w Spurs.:)


b/ mecz zawalił Maurycy, na tak prestiżowe spotkanie postawił na Foyth`a, dodatkowy brak zmian przy stanie 2:2 dobił stan rzeczy. Paradoksalnie Jan zawalił.
c/nikt nie zauważył, jak świeżo biegali gospodarze, nie musieli tyrać w tygodniu, na Ukrainie poradzili sobie rezerwami, a my harowaliśmy z Interem.
d/ czy tylko mi się wydawało, że Lucas był wściekły?:). Było, mineło, Arsenal zasłuzył na zwyciestwo. I nie Emery nie równa się Pochettino, Hiszpan gdzie się pojawił to go wywalili z pracy, poczekamy do końca sezonu. Pozdrawiam Was.COYS. aha, jestem kibicem United od 92 i Spurs od 2010, paradoksalnie mieszkałem wtedy w Southampton, kiedy zakochałem się w Spurs.:)">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 4 grudnia 2018; 06:56

A moim zdaniem, Foyth i Sanchez to na tą chwilę ta samą półka, ale różna charakterystyka. Technika vs Siła i szybkość. Nie wiem kto lepszy, ale wiem, że w Sanchez'ie nie widzę takiego potencjału jak w Juanie. Foyth może pracować nad brakami, a Sanchez się nie nauczy zbyt wiele. Takie moje zdanie, nie każdego piłkarza muszę lubić. Choć Sanchez swoje ostatnie mecze grał całkiem solidnie.
Poza tym temat kręci się wokół Foyth'a a to Janek od początku grał fatalnie. Powinien dla młodego być tą ostoja spokoju, żeby tamten czuł się pewnie, a od początku grał gorzej i niż Juan i niż Sanchez by zagrał. Jak najbardziej doświadczony obrońca robi taką amatorkę, to jak tu liczyć na wynik?

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 4 grudnia 2018; 04:29

Tranmere albo Southport w FA Cup. I to są mecze dla Foytha. Albo w 1/16 LE z Dinamem Zagrzeb.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 3 grudnia 2018; 22:24

Gratulacje dla Luki i pozostałych, którzy zajęli miejsca na podium jak i w pierwszej dziesiątce :))

">odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 3 grudnia 2018; 22:19

a więc modricccc

odpowiedz
Autor: takiartur Wysłano: 3 grudnia 2018; 19:55

>>Szary napisał:
>>Weź mi napisz że Modrić to skisne

Na pewno bardziej niż tancerz z fortnajta

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 3 grudnia 2018; 19:35

Pol pewnie na Lewandowskiego:>

Neymar 12 :D dostał 19 punktów, hahehahehae.

22. Edinson Cavani, Sadio Mane i Marcelo 3 pkt.

3 punkty, czyli 3 głosy dostali? Tak to działa?

dostał 19 punktów, hahehahehae.

22. Edinson Cavani, Sadio Mane i Marcelo 3 pkt.

3 punkty, czyli 3 głosy dostali? Tak to działa?">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 3 grudnia 2018; 19:27

Są. Ten zdrajca na 1 miejscu. Ale to to uj, najśmieszniejsze że Griezmann niby 3... za Ronaldo. Pojebało chyba, Ciekawe na kogo ten dzban Pol głosował.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 3 grudnia 2018; 19:22

Skoro jest taka be, to dlaczego tak to przeżywasz? Ja wiem doskonale, że to nigdy nie jest wybór obiektywny, spoko. Snuję sobie tylko swoich faworytów, jak chyba każdy.

A to już przecieki są? :D

">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 3 grudnia 2018; 19:10

To to wystarczy zobaczyć poszczególne sezony i kto co wygrywał i czy w ogóle cokolwiek wygrywał znaczącego i wtedy zrozumiesz w końcu że ta zjebana skorumpowana organizacja przyznaje tą chvjową nagrodę jak się jej podoba bez konkretnych kryteriów.

Niezgrabny chłopaczek z Tottenhamu który nie zna słowa gracja, ponoć na 10 miejscu ma byc. Nieźle. LL na 29.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 3 grudnia 2018; 19:06

Niepotrzeba obrażać, nawet jeśli Go nie lubisz.

Hm, dlatego szkoda, że FF nie poda jasnych zasad wyboru. Np. w roku kiedy jest Mundial wygrywa ktoś z drużyny która zwyciężyła. Albo ktoś z teamu który wygrał LM. Nie wiem, cokolwiek. Wtedy wydaje mi się, nikt nie miałby pretensji.

To tylko nagroda indywidualna, warto chyba mieć do tego luźne podejście.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 3 grudnia 2018; 19:02

Ja to się nie moge doczekać jak piłka wróci do normalności i oni obaj już nie będą grać. Bo to sie rzygać już chce. Ja pierdole ten slogan "mamy szczęście żyć w erze rywalizacji dwóch tak wybitnych piłkarzy". Kłade lache na jednego i drugiego. Sie nie moge doczekac aż nie skończą grac.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 3 grudnia 2018; 19:00

Kryteria są takie zależnie od tego w czym akurat karzeł i żel sa lepsi od reszty o dlatego wygrywają. Sneijder przewał jak ****, najwięcej osiągnął w 2k10 a został wydymany bez mydła.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 3 grudnia 2018; 18:57

Serio? :P

Jeżeli Balon byłby przyznawany za umiejętności/granie w piłkę, to chyba oczywiste jest, że Leo wygrywałby każdego roku?

Ale nie jest. Tak jak mówiłam, nie znam kryteriów i nie budzi we mnie wielkich emocji to trofeum. Niech wygra ktokolwiek i ma radochę z tego.



Jeżeli Balon byłby przyznawany za umiejętności/granie w piłkę, to chyba oczywiste jest, że Leo wygrywałby każdego roku?

Ale nie jest. Tak jak mówiłam, nie znam kryteriów i nie budzi we mnie wielkich emocji to trofeum. Niech wygra ktokolwiek i ma radochę z tego. ">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 3 grudnia 2018; 18:50

A Messi co ważnego wygrał w 2k10 że dostał nagrodę? ****a wygrał.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 3 grudnia 2018; 18:46

No ale spójrz chociaż w małym stopniu obiektywnie na sprawę, nie emocjonalnie.

Gryzak zagrał słaby Mundial, Modric ciągnął Chorwację z Rakietą na MŚ. Do tego wygrał LM z Realem i był w tych rozgrywkach kluczowy.

Jestem przefanką Gryzaka, no ale no, może w przyszłym roku?

Nie wiem, jakie dokładnie są kryteria w FF, btw., już ktoś zbojkotował tę galę, nie Antułan przypadkiem? :D Czy CR?

Czy CR?

">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 3 grudnia 2018; 18:42

Griezmann musi wygrać żeby pomścić Sneijdera z 2k10. Głupie chvje uefowskie oszusty. Za całokształt niech wypierdala Modrić.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 3 grudnia 2018; 18:38

Złoty Balon nie ma sensu od kilku lat.

A dlaczego Gryzak ma zwyciężyć?

Modric za całokształt powinien wygrać, niech nie popełnią błędu z Iniestą.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 3 grudnia 2018; 18:32

Weź mi napisz że Modrić to skisne

odpowiedz
Autor: takiartur Wysłano: 3 grudnia 2018; 18:31

>>Szary napisał:
>>Jak Griezmann nie wygra ZP, to ta dyscyplina nie ma sensu.

XD

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 3 grudnia 2018; 18:27

Jak Griezmann nie wygra ZP, to ta dyscyplina nie ma sensu.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 3 grudnia 2018; 18:16

Dla ciebie to nie argument, ale dla kogoś kto ustawia składy Tottenhamu na mecze ma. Ten złomiarz z newcastle żeby nie kosztował ponad 30 melo, to podzieliłby los Nkoudou i Njie, taka prawda.

Foyth niech sobie zbiera doświadczenie, albo w Fulham, albo w FA cup, ale na pewno nie w meczach o takim ciężarze gatunkowym. Na to jeszcze przyjdzie czas, ale nie teraz.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 3 grudnia 2018; 13:42

No dobrze, teraz popełnia błędy, ale gdzie On ma się uczyć? Jak inaczej wprowadzać do wielkiej piłki młokosów?To jest swego rodzaju inwestycja. Juan ma ogromny potencjał, więc potrzeba cierpliwości. Każdy mecz o stawkę to dla Niego nauka i zbieranie doświadczenia, a to zaprocentuje.

Co do Sancheza - to, za ile Go kupiliśmy to nigdy nie był i nie będzie dla mnie argument. Chłopak ma 22 lata a już wiele potrafi, także niech spokojnie się rozwija.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 3 grudnia 2018; 11:19

I to jest właśnie sprawiedliwość.

Gość w każdym meczu popełnia kardynalny błąd, skutkujący utratą gola, ale niech gra i sie uczy.

A Sanchezowi nikt błędów nie wybaczał, bo kosztował 40 melo. Bywał elektryczny ale nie aż tak.

odpowiedz
Autor: coys24 Wysłano: 2 grudnia 2018; 22:15

Alder poleci z klubu, więc niech Foyth gra i nawet niech obrywa, musi się jakoś nauczyć. Szkoda meczu, ale tragedi nie ma na tą chwilę, jak na zespół, gdzie topowym piłkarzem ostatnio był Siusioko...

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 20:10

Jan powiedział niedawno, że przedłuży o rok a później zobaczymy co się podzieje. W każdym razie dał do zrozumienia, że chce pozostać w klubie.

Toby to zagadka, mówi że wszystko fajnie, ale nie podpisuje umowy. Swoją drogą, jeżeli odejdzie do United np. to oznaczać będzie tylko tyle, że chodzi o finanse, bo sportowo to żaden awans w tym momencie.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 20:07

I to jest to co wam mówiłem po losowaniu CC. To losowanie jest uj warte. Przejebaliśmy awans jak wyciągali nasze kulki. Żeby to było na Wembley to jeszcze bym uwierzył, ale teraz nie wierze. I nawet dzisiejszy mecz nie miał na to wpływu, tylko to potwierdził. Wygraliśmy tam ostatni raz jak Van Der Vaart strzelał. To kurła jego w klubie ponad 6 lat nie ma. Żałosne.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 20:04

Wiecie co?

Ja wolę już tego typu zabawno - złośliwe komentarze o rosole, Kurach itp. niż agresywne życzenie zawodnikowi kontuzji czy o zgrozo śmierci. Nieakceptowalne to jest, po prostu.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 20:02

Za pół roku kończą się kontrakty Alderweirelda i Vertonghena. Patrzcie żeby komedii nie było. Bo jeśli cokolwiek dostaniemy zimą, to i tak nie pokryje transferu nowego zawodnika na tą pozycję. Ile za Alderweirelda można dostac pół roku przed końcem kontraktu? 5 mln?

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:59

To dobrze że smakowało.

odpowiedz
Autor: Stelmi Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:55

>>Szary napisał:
>>Szanowałbym żeby ktoś wbił i potrollował na kanonierach xd

Nie ma to jak niedzielny rosół :D

">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:47

Również się obawiam tego, ale gdzieś w środku mam nadzieję, że się nawróci :D Choć oczywiście, dopóki nie będzie oficjalki żadnej, to plotkami sugerować się nie będę.

Jeszcze odnośnie Kepy - może Artur się wypowie bardziej szczegółowo, ale wydaje mi się, że jest po prostu dobry, nic więcej. Smerfy miały nóż na gardle po odejściu Tibo Czibo, więc kupili go za taką a nie inną sumę.

Choć oczywiście, dopóki nie będzie oficjalki żadnej, to plotkami sugerować się nie będę.

Jeszcze odnośnie Kepy - może Artur się wypowie bardziej szczegółowo, ale wydaje mi się, że jest po prostu dobry, nic więcej. Smerfy miały nóż na gardle po odejściu Tibo Czibo, więc kupili go za taką a nie inną sumę.">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:40

Przed sezonem też była mowa, że mają być jeszcze przed mundialem wzmocnienia.
Obawiam się, że Levy jest w tym względzie niereformowalny.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:38

Ciekawa jestem, czy uda się sprowadzić kogoś zimą. Poch mówiąc głośno o potrzebie transferów zapalił we mnie iskierkę nadziei, że może Levy się zreflektuje i chociaż uda się kogoś na pozycję Dembele kupić.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:18

No i Davies swojej szansy nie wykorzystuje. Ja go nie bronie, gra fatalnie. Ale kim mamy grać jak nie nim? Wszystko rozbija się o to, że brakuje jakości. Rose ostatnio gra jeden udany mecz na 10 nieudanych. Jeżeli jeden obniża loty, drugi też nie daje rady, to należy tą pozycję wzmocnić. Widzimy jaka jest sytuacja i gdzie są problemy. W zimie powinien przyjść LO, ŚO, ŚP i N. A i tak będziemy grać Davies'em do końca sezonu, liczyć że Dembele wypije eliksir młodości i eksploatować Kane'a do granic mozliwosci. Takie życie, tego nie przeskoczysz. Dlatego uważam że spisujemy się zaskakująco dobrze punktowo w lidze, a takie derby jak dziś chce się oglądać. Dlatego też uważam, że o top4 będzie bardzo ciężko.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:12

Będzie bolało.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:09

O masz, jakże mi szkoda Evertonu! Fart LFC.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:08

No ok, zgadzam się z Tobą, że to on miał być zmiennikiem Rosea a nie na odwrót.

Ale pokazał, że potrafi grać na wysokim poziomie. Dlatego takiego poziomu od niego wymagam. A on od bardzo dawna nie może doskoczyć do poprzeczki, którą sam sobie zawiesił.

Trippier też przechodził do nas jako zmiennik Walkera, a teraz to jeden z kluczowych grajków. Taka piłka - kontuzja, czy słabsza forma jednego, jest szansą dla drugiego.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:08

Postawiłem za ostatnie dwie dyszki, teraz czekam na wyplate, żeby pograć. Ale Ci Origi zrobił psotę :D

">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:07

I się zesrało.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:06

Wiesz, ja przedwczoraj trafiłem 3/5 w Milni Lotka. 45 zeta wpadło xd

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:05

A ty ziomuś coś stawiałęś na ten weekend? Tego Furyego stawiałeś?

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 19:01

Wszystko na dobrej drodze, żeby urwali :)

">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 18:45

Ja to błagam żeby Eveton urwał punkty, bo jak nie wejdzie jeden to bedzie bolało niż to co dziś THFC odstawił. 4300 było na nim.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 18:44

Szary ajj, a taki fajny kuponik.

Freddie, Davies od początku miał być zmiennikiem Rose'a. Poprzedni sezon to był jakis jego nadpoziom. Davies miał być głębia ławki, a nie podstawowym zawodnikiem. To nie jego wina, że Rose najpierw się pozalil w wywiadzie jakie to zarabia grosze, po czym obniżył poziom tak, że zamiast zarabiać powinien dopłacać do karnetów, a potem złapał kontuzje.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 18:37

Korci mnie napisać o LL, ale w erze przed Alderweireldem dałem słowo że tyle razu nam dupe ratował to nic nie napisze. Już ponad 3 lata trzymam mordę na kłódkę w tej kwestii. I tydzień od deklaracji nic o Prezesie nie napisałem negatywnego. Można jednak. ale teraz to teraz, będzie zimą i latem skrecało coś napisać.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 18:31

Właśnie dlatego, że u nas Lloris ma z urzędu pierwszy skład, a reszta ligi jest w bramce obsadzona na lata. Nie wiem skąd ten Kepa w Chelsea, ale La Liga też nie śledzę, może jest kozakiem. Jeden mecz o niczym nie świadczy.
A reszta?
Ederson
Allison
Leno (jak na moje ogór, ale status ma)
Pickford itd itd.
Butland powinien być dla nas priorytetem transferowym, ale nie będzie z tych powodów które przed chwilą wymieniłeś.
Szybciej Maurycy odejdzie niż Hugo myślę. Poch może iść w górę, Lloris mógłby pójść tylko w dół.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 18:30

@nnaderowy

313 351 801 200 645 276

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 2 grudnia 2018; 18:27

Przykład z Daviesem z dupy, bo akurat od niego można, a nawet trzeba wymagać więcej.

Grał świetnie Rose, przytrafiła mu się kontuzja, wszedł Ben i trzymał konkretny poziom. A to co gra od pół roku to woła o pomstę do nieba.

Po tamtym świetnym sezonie Davisa wydawało się, że mamy dwóch świetnych LO - a obecnie to chyba największy nasz problem.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 18:26

LL nie do ruszenia. Po pierwsze kapitan. Po drugie mistrz świata. Po trzecie niepodważalny status w klubie. Nie pożegnamy go. Chyba że sam będzie chciał odejść, lub odejdzie Poczetino.


Czemu Butlland jeszcze w Stoke siedzi?

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 18:05

Gdyby Lloris miał 20 lat to można byłoby liczyc, że się czegoś nauczyć. Ale on jest stara szkoła bramkarska, już się nie nauczy nogami grać. Pewnie, że potrzebujemy bramkarza, żeby iść do przodu, ale transfery u nas wyglądają jak wyglądają. Skład jeśli chodzi o całą defensywę jest płytki. Nie można winić np. Daviesa za to, że nie stał się nagle ultragwiazda. Nigdy nie był nigdy nie bedzie, tak jak Lloris nie będzie wychodził do dośrodkowań i nie nauczy się grać nogami, a Aurier nie nauczy się dyscypliny taktycznej. To nie przypadek, że go czołówka światowa wypluła - takie przypadki się nie zdarzają.
Mamy co mamy. Levy nie zrobił nic w oknie, dlatego trzeba rzeźbić z tego co jest. A pod tym kątem, wyciągnęliśmy z ostatnich 3 meczów naprawdę dużo.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:57

To prawda - winienie Llorisa za porażkę to czysta głupota.

Co nie zmienia faktu, że ja nie pamiętam kiedy on obronił jakąkolwiek 11.

No i ta gra nogami :O Tak jak dzisiaj Arsenal podszedł wyżej nas, to było granie Llorisa standardowe - laga do przodu (zazwyczaj strata).

Pozycja bramkarza mocno ewoluuje w ostatnich latach i niestety Lloris nie nadąża za rewolucją. Na linii ciągle niezły, ale my już powinniśmy szukać innego bramkarza bo w naszym stylu gry potrzeba bramkarza obytego w nowych trendach

Tak jak dzisiaj Arsenal podszedł wyżej nas, to było granie Llorisa standardowe - laga do przodu (zazwyczaj strata).

Pozycja bramkarza mocno ewoluuje w ostatnich latach i niestety Lloris nie nadąża za rewolucją. Na linii ciągle niezły, ale my już powinniśmy szukać innego bramkarza bo w naszym stylu gry potrzeba bramkarza obytego w nowych trendach">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:54

>>ainam napisał:
>>;Dziękuję nnaderowy za słowa otuchy. Nie sądziłam, że kogoś moje nastawienie może aż tak drażnić.<br />
<br />
Co do Hugona - również nie mam pretensji. Dla mnie rzut karny to loteria, trudno mieć pretensje o to, że nie wybronił. Jeżeli weźmiemy pod uwagę Jego obecną formę to nie zagrał najgorzej dziś. Miał swoje momenty przecież.<br />
<br />
Przed sezonem obecną sytujację w PL 90% osób brałaby w ciemno, tak myślę.

My jesteśmy stare tetryki, także bierz na to poprawkę. Fajnie, że ktoś nowy zaczyna kibicować Tottenhamowi. Najlepsze jest to, że my stare dziady, niby mądrzejsi powinniśmy być, a najzdrowsze podejście masz Ty. To tylko sport.

Zanim ktoś napisze o stulerajstwie, bo tylko na to czekac, to zastanówcie się trzy razy. A jak macie pisać bzdury, to nie piszcie w ogóle bo będę punktował.

Trudno, po meczu. Punktów nie ma, ale bawiłem się zajebiście. Mysle, że tak samo jak każdy na tej stronie.

Freddie pisał, teraz łatwiejsze mecze. Tam się robi top4. Mecze z top6 to zawsze 50-50.

ziękuję nnaderowy za słowa otuchy. Nie sądziłam, że kogoś moje nastawienie może aż tak drażnić.<br />
<br />
Co do Hugona - również nie mam pretensji. Dla mnie rzut karny to loteria, trudno mieć pretensje o to, że nie wybronił. Jeżeli weźmiemy pod uwagę Jego obecną formę to nie zagrał najgorzej dziś. Miał swoje momenty przecież.<br />
<br />
Przed sezonem obecną sytujację w PL 90% osób brałaby w ciemno, tak myślę.

My jesteśmy stare tetryki, także bierz na to poprawkę. Fajnie, że ktoś nowy zaczyna kibicować Tottenhamowi. Najlepsze jest to, że my stare dziady, niby mądrzejsi powinniśmy być, a najzdrowsze podejście masz Ty. To tylko sport.

Zanim ktoś napisze o stulerajstwie, bo tylko na to czekac, to zastanówcie się trzy razy. A jak macie pisać bzdury, to nie piszcie w ogóle bo będę punktował.

Trudno, po meczu. Punktów nie ma, ale bawiłem się zajebiście. Mysle, że tak samo jak każdy na tej stronie.

Freddie pisał, teraz łatwiejsze mecze. Tam się robi top4. Mecze z top6 to zawsze 50-50.">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:45

Dziękuję nnaderowy za słowa otuchy. Nie sądziłam, że kogoś moje nastawienie może aż tak drażnić.

Co do Hugona - również nie mam pretensji. Dla mnie rzut karny to loteria, trudno mieć pretensje o to, że nie wybronił. Jeżeli weźmiemy pod uwagę Jego obecną formę to nie zagrał najgorzej dziś. Miał swoje momenty przecież.

Przed sezonem obecną sytujację w PL 90% osób brałaby w ciemno, tak myślę.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:36

>>Twardy2 napisał:
>>;Problem w tym, ze Tottenham nigdy nie jest na szczycie.

O to, to.

Taki Lester w jednym sezonie był na pozycji lidera moze wiecej dni niż my od 1961 roku.

roblem w tym, ze Tottenham nigdy nie jest na szczycie.

O to, to.

Taki Lester w jednym sezonie był na pozycji lidera moze wiecej dni niż my od 1961 roku. ">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:30

Tak dziewczyna myśli i chwała jej za to, jak chcecie ja zarażać tymi naszymi latami z wieczną kompromitacja i ta nasza zgryzota, to zachowujecie się jak stara baba której nie czeka już nic w życiu dlatego chce do*ebac każdemu w promieniu 100km. Wku*wia Cię, nie czytasz, proste jak szczanie. Lloris przy karnym mógł zrobić więcej, ale gol Auba nie zgodzę się, że idzie na jego konto. Walnął takiego zawijasa, że może 3,4 bramkarzy by to wyjęło. Ograniczenia Llorisa znamy, to nie jest tak, że najlepszy bramkarz świata walnął babola. Lloris nie jest nawet w top 30 na tą chwilę, swoje dzis zrobił. Ten gol powstał z niczego i to nie Lloris nie potrafił podać prostej piłki. Cała defensywa grała dziś fatalnie, gdybym z piątki Hugo, Davies, Jan, Foyth, Aurier miał zrobić ranking kto najbardziej położył mecz, to Hugo byłby na 5 miejscu. Mecz nie wyszedł, od początku do końca bylismy gorsi. Pewnie że żal, ale jeździli chłopaki do końca jak mogli. To jest ta różnica między tym a Interem, Juve, PSV czy Watford. Na papierze nie mamy prawa być w top 4 (dzięki Levy) jedyne czym możemy plusowac to walka. Ta walka dziś była. Tyle, świat kręci się dalej.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:27

>>kanedinmypants napisał:
>>Lloris akurat był chyba najlepszy na boisku. Mieć pretensję do niego, że karnego nie obronił? Cała obrona zagrała fatalny mecz i dlatego straciliśmy 4 bramki.

w czym byl najlepszy? W wyciagnaniu strzalow ze spalonego? Prawda jest taka, ze oczekiwania wobec bramkarza w klubie aspirujacym do najlepszych sa o wiele wieksze i bramkarz powinien swoimi interwencjami dawac punkty, a nie kilka efektownych interwencji przeplatanych puszczeniem bramek, ktore mozna bylo wyciagnac. Owszem, te bramki mogly wpasc i finalnie nie ida na jego konto tylko obroncow, ale jezeli Lloris chce byc topem, to takie pilki powinien wyciagac.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:25

*dosłownie interpretując: raz się mecz wygrywa, raz dostaje się w tyłek.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:22

W tej chwili teoretycznie lepiej bo na wyjazdach poklepaliśmy średniaków, a u siebie mieliśmy City i Liverpool i to psuje statystykę.

Sam przecież wiesz, że Emirates nam nie leży. A u siebie będziemy mocnym faworytem takiego meczu, więc nie mów, że to bez znaczenia.

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:19

Problem w tym, ze Tottenham nigdy nie jest na szczycie.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:17

@Freddie
Z tym że nam u siebie gorzej idzie niż na wyjeździe. Więc nie wiem czy to lepszy prognostyk.



Gdybym miał wybierac dostać 4:2 od arsenalu i 1:0 od Interu, to wolałbym 4:5 od Interu i wygrać 1:0 na emiratach. Co nam dała ta wygrana z Interem? że niby możemy wygrać na Cam Nou?

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:17

No dokładnie o to mi chodzi. Przecież ja się nie ciesze z Naszej porażki, przykro mi jeżeli w ten sposób to ktoś odbiera, ale naprawdę tak nie jest. Po prostu mam takie a nie inne podejście. Dziś przegraliśmy ważny emocjonalnie mecz, za chwilę wygramy np. z Barcą na CN i dokonamy niemożliwego awansując do fazy pucharowej LM. To jest sport, raz się jest na szczycie, raz w dole. Brawo za walkę dla chłopaków bo wg. mnie dali z siebie wszystko.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:15

Lloris akurat był chyba najlepszy na boisku. Mieć pretensję do niego, że karnego nie obronił? Cała obrona zagrała fatalny mecz i dlatego straciliśmy 4 bramki.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:13

A na spokojnie, szkoda bo to derby, ale prawda jest taka, że my graliśmy w ciągu tygodnia dwa poważne mecze - Chelsea i Inter, a Arsenal zagrał ze średnim Bornemouth a w LE mogli odpoczywać.

Nie udało nam się zagrać na takiej intensywności jak tydzień temu, Arsenal zagrał dobry mecz, no i jednak historycznie Emirates nam nie leży.

Ale tak na pocieszenie:

mamy zagrane całe top6, przed nami 13 meczów ligowych (do końca lutego) gdzie zagramy tylko jeden mecz z drużyną z szóstki - MU na Wembley

Mamy zagranych najmniej meczów u siebie - 5 (np. MC, Chelsea, Arsenal po 8)

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:11

No i Lloris na smietnik. Karny udrzony w najgorszy mozliwy sposob, wystarczylo przeczekac, Lloris oczywiscie rzuca sie predzej w zly bok. Bramka na 3:2, mimo tego rekoszetu, nie powinna miec miejsca. Ta pilka leciala cale wieki i sam Lacazette byl zaskoczony, ze to wpadlo.

Oczywiscie to tylko 3 punkty, a mamy za soba 2 swietne wystepy z dobrymi druzynami, ale jednak pozostaje niesmak, bo z tego meczu dalo sie wywiezc chocby punkt.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:10

Do Twardego można mieć pretensje, ale serio, ta gadka że to nic wielkiego to wkurwia. Serio, to nic?


Znaczy wiesz nnaderowy czego ja oczekiwałem, ze przynajmniej nie zapomnimy jak się gra w piłkę nożną. Serio wychodzimy po takim okresie na mecz z największym rywalem i dajemy sobie wsadzić 4 bramy? To nic wielkiego, wiem przecież.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:08

Mecz niestety na konto Pochettino. Zle dobrany blok defensywny, wypalona pomoc po ostatnich dwoch bataliach, zbyt pozna reakcja na to co sie dzieje na boisku (zmiany przy 4:2, WTF?!).

Foyth niech sie ogrywa z druzynami pokroju Wolves, z topem nie powinien wychodzic, bo jest niepewny. Oczywiscie to Jan dzisiaj zawalil na calej linii, ale brak Tobyego przy boku mogl miec wplyw na slabsza dyspozycje.

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:08

A co do ainam, to ona nigdy nie widzi problemu. Absolutnie zawsze jest ok, to tylko porazka, to tylko piłka nożna, to tylko to i tylko tamto. Taki **** jak batorego komin. Tottenham został rozsmarowany w derbach północnego Londynu!!!

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:08

A co do ainam, to ona nigdy nie widzi problemu. Absolutnie zawsze jest ok, to tylko porazka, to tylko piłka nożna, to tylko to i tylko tamto. Taki **** jak batorego komin. Tottenham został rozsmarowany w derbach północnego Londynu!!!

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:06

No po takim meczu ciężko się nie dojebać.

Z Chelsea zagraliśmy świetny mecz, jak najbardziej. Mecz z Interem Ci się podobał? To masz małe wymagania względem gry.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:06

>>ainam napisał:
>>Jeżeli porównujesz porażkę w meczu piłki nożnej do kradzieży dobytku, to cóż, co ja mogę.

Chciałeś się Twardy doje*ac a zostałeś wyjaśniony. Tyle w temacie.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:03

Twardy chłopie, uaktywniasz się tylko jak nie ma wyniku, to Ciebie nie da się czytać. Gdzie byłeś jak wieźliśmy Chelsea? Gdzie jak ograliśmy Inter? Tylko czekasz, żeby się doje*ac do naszych, albo do kogoś z użytkowników, także nie mów że się kogoś nie da czytać.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:03

***** mecz jak za AVB. Prowadzenie i 4-2 (choć wtedy było 5-2)

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:01

Ja pierdole ***** mać

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:01

Otóż to, fajnie fajnie, młody, ale niech juz spierdala, bo takimi zawodnikami nic się nie ugrywa.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:00

Trochę Was nie rozumiem. Ja już nie wiem czego od tych naszych oczekujecie. Wszystkiego nie da się wygrać, ale można przegrać jak z Watfordem, albo przegrać jak dziś, gdzie:
* Byli po prostu dzisiaj dużo lepsi Armaciarze, od samego początku,
* Nasi jeździli na dupach przez cały mecz,
* Mamy za sobą mecz o życie w LM,
* Mecz był ZAJEBISTYM WIDOWISKIEM,
* Wróciliśmy do meczu z głębokiej du*y,
* Każdy z naszych nie miał dzisiaj swojego dnia.
To się zdarza, czasem się przegrywa. Szkoda, że akurat z Arsenalem, ale oddać im trzeba, że jedyne słabości mieli jak ich Dean przekręcił. Zagrali profesurę, jak my tydzień temu. To jest Premier League, a my nie jesteśmy City. Ja jestem zadowolony z tego, że tak chłopaki walczyli w tak słabym dla siebie dniu. A z takim Arsenalem jak dziś, nawet City miałoby problem.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 2 grudnia 2018; 17:00

Nie wiem czy Poch dostał od Levego zakaz robienia zmian przed 70 min?

Jak wejdziemy w mecz dobrze to jest, ok. Ale reakcji na boiskowe wydarzenia MP to ja nie widziałem od roku.

A Foyth w tym meczu udowodnił swoją pozycję w def na tą chwilę. Jest ona za Janem, Tobym i Sanchezem. Zagrał trzy mecze i w każdym popełniał kluczowe mecze. Dwa razy mu się upiekło, ale teraz już nie chce go oglądać w pierwszej 11. Może za rok.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:59

Jeżeli porównujesz porażkę w meczu piłki nożnej do kradzieży dobytku, to cóż, co ja mogę.

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:54

https://www.youtube.com/watch?v=4zLfCnGVeL4

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:53

Brakuje mi jeszcze tylko puszczenia piłki przez Llorisa między nogami.

odpowiedz
Autor: SissokoKrol Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:53

typowy tottenham

na start w czape, potem fartowane prowadzenie, by na koniec i tak się skończyło w czape

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:53

Weź już ainam nie pierdol, bo się Ciebie czytac nie da. Dla Ciebie nigdy nie ma nic wielkiego.

Jak Ci chate opierdolą, to tez powiesz, ze nic się nie stało, nic wielkiego?

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:53

Dla mnie to nie jest rywalizacja sezonu, poza tym płakać nie zamierzam. To tylko porażka i tylko piłka nożna.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:52

Sisso pierwszy do bitki, echh :D

">odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:51

Kończ waść wstydu oszczędź.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:51

Ja to ***** uwielbiam jak tu się rozgrywa rywalizacja sezonu, ale **** nic wielkiego przecież <wesoła emotka>

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:50

Vertonghen podsumowal swoj wystep. A Toby dzisiaj na lawce.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:49

Porażka na tudnym terenie, po trudnym meczu w LM z dość mocną drużyną Arsenalu:

Emery > Poch
Tottenham poza top4
kompleks niższości
Koniec wszystkiego

Kocham i uwielbiam :D

">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:49

Ja pierdole, co oni robią w obronie?!

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:48

Zawsze kiedy myślisz że ten klub przestaje być typicznym Tottenhamem. ***** nawet sędzi pomaga. Ale żal.

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:47

Zawsze można zwalić winę na kontuzje i Levego, że nie zrobił transferów xD

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:47

Tyle zachwytu po ostatnich meczach, a finalnie ladujemy na 5 miejscu.

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:46

Pizdeczki.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:45

>>;PachPuch napisał:
>>Emery > Poch ?

Niestety rozegral go dzisiaj jak amatora. Pomimo dobrego wyniku juz po pierwszej polowie prosilo sie o korekty i zmiany, bo bylo widac, ze tego nie dowieziemy. Pisalem juz po drugiej bramce dla nas, ze Arsenal cos strzeli. To bylo nazbyt widac.

achPuch napisał:
>>Emery > Poch ?

Niestety rozegral go dzisiaj jak amatora. Pomimo dobrego wyniku juz po pierwszej polowie prosilo sie o korekty i zmiany, bo bylo widac, ze tego nie dowieziemy. Pisalem juz po drugiej bramce dla nas, ze Arsenal cos strzeli. To bylo nazbyt widac.
">odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:44

Teraz zmiany robi xDDDDD

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:44

Koniec Panowie,

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:43

Teeeeeeraz zmiany robi. Suuuuuuper.

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:43

Emery > Poch ?

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:43

Pochettino ***** slepy? Zmiany to trzeba bylo robic przy 2;2, a nie jak jest po meczu

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:43

Dobra, po meczu, trudno, COYS

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:42

Noszzz

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:42

Ależ Nas leją :D

Szkoda, że nie wyjaśniliśmy tego meczu w pierwszej połowie.



Szkoda, że nie wyjaśniliśmy tego meczu w pierwszej połowie.">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:42

co te pizdy robią w obronie?

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:41

Zmiany i powalczyć o remis

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:41

Ja pierdole. Beznadziejni dzisiaj

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:41

Zawsze mogłem kibicować Milanowi
Zawsze mogłem kibicować Milanowi
Zawsze mogłem kibicować Milanowi
Zawsze mogłem kibicować Milanowi
Zawsze mogłem kibicować Milanowi
Zawsze mogłem kibicować Milanowi


no trudno.

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:41

Ja pieerrr

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:40

Lloris niestety nie pomaga. Ta pilka leciala wieki

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:40

Skarało

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:40

Boze dramat xD

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:40

Dier też zamiast blokować to cuduje.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:40

Spektakularna strata Juanito :D

">odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:39

Ale szmata

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:39

Rykoszet Erica, no trudno.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:39

Foyth :D chyba gruba stawkę postawił na Arsenal

chyba gruba stawkę postawił na Arsenal">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:39

co za frajerzy

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:39

Ja pitolę :D

">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:39

Klasyka

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:36

Gdzie te zmiany ?

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:36

Szary:

Oglądasz w ogóle ten mecz? Wyrównana walka, był moment, że zamknęliśmy Armaty w polu karnym. A że strzelili? No trudno by nie próbowali wygrać tak prestiżowego spotkania.

odpowiedz
Autor: takiartur Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:35

Macie racje z Llorisem, ale na żywo to wyglądało trochę dziwnie, dopiero powtórka pokazała jak to Aubameyang podkręcił

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:33

Dajcie spokój z Lloris, ja jestem pierwszy do krytykowania bramkarzy, ale Auba tak pomierzył z niczego, że mało kto byłby w stanie to obronić.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:33

W ogóle bez jaj, sędzia pomaga i nawet w takiej sytuacji nie jestesmy wygrac na emiratach? LOOL

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:32

Son w sam środek :(

">odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:31

A nie, Lameli nie ma na ławce xd

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:31

Lamela za Alli'ego

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:29

Wg. mnie Hugon nie miał szans wybronić tego.

Zmiany na JUŻ.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:28

Zmiany bo niedlugo bedzie za pózno

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:27

Potrzebne zmiany.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:27

A co Lloris miał niby zrobić?

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:25

Ależ mecz :O

">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:24

Ja pierdole, serio? Takie coś wpadło?

odpowiedz
Autor: SissokoKrol Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:22

ogolnie beka z przereklamowanej ligi angielskiej, w takich meczach jak korona - sandencja jest var do dyspozycji, a tutaj derby Arsenal Tottenham i sędzia nabiera się na symulki XDDD

brytole to jednak zacofani są, tak samo z brexitem popłyną

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:21

Lloris? XD

odpowiedz
Autor: takiartur Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:21

Lloris?

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:21

Sisso przyzwoicie.


Rany, co to się dzieje :D

">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:20

no i wpadło

odpowiedz
Autor: Drakiur Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:20

>>Szary napisał:
>>Jak złomiarz gra?

Gorzej niż zwykle, ale bez mega tragedii

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:16

Jak złomiarz gra?

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:14

Balleron ochrzanił alpejskiego Messiego, pociesznie xD

odpowiedz
Autor: SissokoKrol Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:12

>>Rusek napisał:
>>>>SissokoKrol napisał:<br />
>>tak patrze na te avatary angilskich klubów w mediach społecznośiowych, na te opaski kapitańskie to z całą pewnością można napisać: obecnie piłka w Anglii to sport dla pedałów <br />
<br />
A ty jesteś hetero, ja pjerdole jak fajnie, kocham cie

widze ze to rodzinne, twoja siostra to samo mi mowi

odpowiedz
Autor: SissokoKrol Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:11

w sam raz liga dal ramosa

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:11

>>SissokoKrol napisał:
>>tak patrze na te avatary angilskich klubów w mediach społecznośiowych, na te opaski kapitańskie to z całą pewnością można napisać: obecnie piłka w Anglii to sport dla pedałów

A ty jesteś hetero, ja pjerdole jak fajnie, kocham cie

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:10

Co do ręki Vertsa, to powinien wiedzieć, że Dean lubi odgwizdywać karne po przepychankach w polu karnym

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:10

Mówią że nasz strona to dno, ale tam normalnie życzą śmierci i cieżkich kontuzji Sonowi i Dierowi.

odpowiedz
Autor: SissokoKrol Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:10

tak patrze na te avatary angilskich klubów w mediach społecznośiowych, na te opaski kapitańskie to z całą pewnością można napisać: obecnie piłka w Anglii to sport dla pedałów

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:09

Mity o Deanie, że to nasz kibic. A poprzedni mecz z Arsenalem u niech?? A mecz z Mułami z 2 lata temu??

Takie pieprzenie

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:06

>>Szary napisał:
>>Castillo komentarzy: 78902.12.2018, 16:05<br />
Mam nadzieje, że dean umrze za to co kocha, niech smiecia w powolnej smierci kury zadziobią<br />
<br />
XDDDDDDDDDDDDDDDDD<br />
o ***** ale skisłem


dobre :d

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:06

Niemerytorycznie: Sonny aktorstwo. Normalnie bym go hejtowal, ale mając w głowie ile razy my byliśmy oszukiwani to nareszcie się w tym sezonie karta odwraca. Dean standard, dno i 3 metry mułu. Ten mecz można łatwo przegrać. Pierwsze 15 minut zjedli nas bez przystawki - jak chcecie trollowac to się zastanówcie czy się nie wyglupicie jak nasz klub z plakatem LM. Poza tym trollowanie jest zwyczajnie głupie, zwłaszcza jak się kibicuje Kogutom, gdzie bardzo łatwo o kompromitację w jakimś meczu, jakoś nie licząc jednej gwiazdy u nas na stronie nie było hejtu po zenadzie z PSV. Szanujmy się.

Merytorycznie:
Ku*wa co za mecz. Huśtawka jakiej dawno nie było. I to w NLD. Janek na razie podstawówka piłkarska, Sissoko propsy za uczestnictwo w zadymie po naszej stronie :D Foyth na zmianę, klasa światowa z tragedią. Wszystko się tu jeszcze może zdarzyć. Zacieram ręce.

Foyth na zmianę, klasa światowa z tragedią. Wszystko się tu jeszcze może zdarzyć. Zacieram ręce.
">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:06

Castillo komentarzy: 78902.12.2018, 16:05
Mam nadzieje, że dean umrze za to co kocha, niech smiecia w powolnej smierci kury zadziobią

XDDDDDDDDDDDDDDDDD
o ***** ale skisłem

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:05

Asysta Chrisa <3

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:02

oczywiscie ze nie bylo

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:02

A Son dwoma nurami ustawił kurom mecz. Świetnt piłkarz ale w Neymara się lubi zabawic widzę
__________________________________
Nie chce siać fermentu ale wróciła karma do Holdinga za rękę z Leicester nieodgwizdana xD
__________________________________
Leno to swoją drogą ręcznik - ewidentny ręcznik. Musimy zzmienic skauta wyszukującego potencjalnych gk
_________________________________
**** z karnym mieliśmy sytuację żeby docisnac te ****y powinno być 2 lub 3:0 i się msci teraz
_________________________________
Trzeba było ich zgasić jak peta robiąc 3:0, ale nie, po co, lepiej, żeby jak zawsze się na Nas zemściła własna indolencja strzelecka.
_________________________________
Ale co Dean skoro nawet komentatorzy krzyczeli karny. To jest brak VAR-u w "najlepszej" lidze świata.
_________________________________
każdy sędzia by sie nabrał, każdy kto ogląda mecz widział tam karnego.
niestety póki nie będzie VARu to takie rzeczy będą sie zdarzać
_________________________________



Nie jest tak źle. Są i głosy rozsadku.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 16:00

>>takiartur napisał:
>>Był karny czy nie?<br />
<br />
Nie przyjrzałem się ale chyba zahaczył Sona?

Wg. mnie nie było absolutnie. Dean popłynął.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:58

Ale to nie chodzi o sypanie *****mi czy coś. Tak kulturalnie.

odpowiedz
Autor: takiartur Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:58

Był karny czy nie?

Nie przyjrzałem się ale chyba zahaczył Sona?

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:57

Co za mecz :O

">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:57

Nie szkoda wam czasu na robienie z siebie idiotów na innych stronach? :P

">odpowiedz
Autor: takiartur Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:56

Szary

ale tam istnieje moderacja

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:55

Ll ma dzień, klękajcie narody

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:54

Szanowałbym żeby ktoś wbił i potrollował na kanonierach xd

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:49

Hugon :o

">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:48

>>Szary napisał:
>>Wiedziałem zawsze że Leno to drugi Heurelho Gomes. Dlatego nigdy nie zagra w wielkim klubie.

Troll level Sherwood :D

">odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:47

Mam nadzieje, ze nasi pojda za ciosem, bo Arsenal pomimo tego kilkuminutowego przestoju, wyglada dzisiaj na mocna druzyne i nie chce mi sie wierzyc, ze jeszcze czegos nie wturlaja.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:46

Nie no, rozumiem emocje, jasne.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:44

Wiedziałem zawsze że Leno to drugi Heurelho Gomes. Dlatego nigdy nie zagra w wielkim klubie.

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:44

>>ainam napisał:
>>Agresywne te Armatki. Nu, nu, nu.

Każdy by się wku..ił po takim karnym.

odpowiedz
Autor: takiartur Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:43

>>;PachPuch napisał:
>>Bo skosił Ci Ramosa ? xD

Ee nie tylko, jest strasznie elektryczny i jest typowym angielskim drewnem, długo by wymieniać

achPuch napisał:
>>Bo skosił Ci Ramosa ? xD

Ee nie tylko, jest strasznie elektryczny i jest typowym angielskim drewnem, długo by wymieniać">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:43

Agresywne te Armatki. Nu, nu, nu.

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:42

Gdy Arsenal grał lepiej a przegrywa xD

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:42

VAR, VAR, VAR.

Jeszczeee jedeeeeeen!

Harry czary mary <3

odpowiedz
Autor: Lachus Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:41

Co tu się haha

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:41

Dean, demencja

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:41

Haha, co za mecz

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:40

Jak tu nie kochać tego sędziego ;)

">odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:40

Bo skosił Ci Ramosa ? xD

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:39

Hahahah

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:39

Hahaha

odpowiedz
Autor: takiartur Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:39

Dier to podpiłkarz ale za prowokacje tych robali to +1

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:38

No i jazda z tymi pajacami

odpowiedz
Autor: PachPuch Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:37

JEST ! :D :D

:D">odpowiedz
Autor: takiartur Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:37

Leno to bolec xddd

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:37

yesssssssss

odpowiedz
Autor: Rusek Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:35

Koło, czy ty się słyszysz? Właśnie wygrali dwa mecze o dużą stawkę. Poczekaj przynajmniej do końca meczu

odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:30

Po prostu brakuje im doświadczenia w meczach o dużą stawkę.

odpowiedz
Autor: Lachus Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:27

Nie wygląda to dobrze, lekko mówiąc

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:26

Niby jest jeszcze sporo czasu, ale wyglada na to, ze to Arsenal jest dzisiaj o klase lepsza druzyna.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:25

Ten stadion jest magiczny. Tottenham wali Chelsea u siebie, żeby za tydzień zapomnieć jak się w piłkę gra xd śmieszne

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:22

Chaos totalny. No ale spokojnie, przecież to 15 minuta spotkania.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:20

Ale się kopia po czołach o matko.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:19

Co, czyli dalej kompleks niższości.

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:17

Co za ***** jebany amator.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:16

>>;Damian napisał:
>>Fajnie, ze Pochettino daje wykazac sie Foythowi w waznych meczach, ale jednak troche tym ryzykuje.

Wychodzi, że to nie Foyth był ryzykiem :D

amian napisał:
>>Fajnie, ze Pochettino daje wykazac sie Foythowi w waznych meczach, ale jednak troche tym ryzykuje.

Wychodzi, że to nie Foyth był ryzykiem :D">odpowiedz
Autor: Lolo Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:16

Kupa w gaciach od 1 minuty. Remis będzie cudem.

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:16

Lloris chyba nigdy nie obroni karnego. Bardzo latwa pilka do wyciagniecia, wystarczylo sie nie klasc przed uderzeniem.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:15

Jan, a cóż to się podziało tam? :D

">odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:15

Ja pierdole

odpowiedz
Autor: Damian Wysłano: 2 grudnia 2018; 15:11

Fajnie, ze Pochettino daje wykazac sie Foythowi w waznych meczach, ale jednak troche tym ryzykuje.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 14:56

Wg. mnie mecze z topem to jest słabość Emery'ego.

Z Realem PSG też nie udźwignął.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 2 grudnia 2018; 14:52

Co się stało ostatnim razem jak Emery ustawił swój zespół defensywnie? Dostali w dupke 6-1 od Barcy. COYS!

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 2 grudnia 2018; 14:45

Mega defensywnie Emery, a szkoda.

Jazda, COYS!

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 2 grudnia 2018; 14:43

Ocenimyto po meczu panowie, nie ma co lekcewazyć bo lekcewazylismy w poprzednim na emiratach i skończyło sie w dupke,dobre widowisko i mam nadzieje ze zwycuęstwo nasze, COYS!

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 2 grudnia 2018; 14:36

Niech się boją. Dla nas to tylko lepiej.

odpowiedz
Autor: Twardy2 Wysłano: 2 grudnia 2018; 14:35

W Arsenalu jest 3 zawodników ofensywnych. Auba, Ormianin, pół Iwobiego i pół Bellerina.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 2 grudnia 2018; 14:31

Arsenal wygląda jakoś mocno defensywnie ? Czyżby się obawiali tego co ich czeka ?

odpowiedz
Sonda serwisowa

Najlepszy transfer sezonu 2023/2024








pokaż wyniki
Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Dunttrkjkij
Strona istnieje od: 4079 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 10
Newsów: 6334
Lista online: