» King Power Stadium zdobyte!

dodał: Pacho dnia: 2018-12-08 22:41:04 komentarzy: 78

Tottenham w ramach 15 kolejki Premier League, pokonuje Leicester City 2:0. Mauricio Pochettino zdecydował się dzisiaj dać odpocząć dwóm gwiazdom swojego zespołu. Na ławce usiedli Kane oraz Eriksen. Na szczęście dla fanów Spurs inny zawodnicy mieli dzisiaj kluczowy wpływ na losy spotkania. Dzięki temu zwycięstwu utrzymuje 3 miejsce w tabeli.

I połowa nie była wielkim widowiskiem. Do 45 minuty żadna z drużyn nie oddała celnego strzału. Kiedy wydawało się, że zawodnicy zejdą do szatni z bezbramkowym remisem, przepięknym uderzeniem z dystansu popisał się Son i tuż przed gwizdkiem sędziego dał prowadzenie ekipie Spurs. W II połowie, a dokładnie w 58 minucie, Alli strzałem głową ustalił wynik spotkania na 2:0. Asystę przy tym trafieniu zaliczył Son. Lisy nie zagroziły dzisiaj Kogutom. Zawodnicy Tottenhamu kontynuują swój dobry czas i potwierdzają dobrą formę zespołu.

Leicester City: Smeichel – Pereira, Morgan, Evans, Chilwell – Iborra, Ndidi – Gray, Maddison, Mendy – Iheanacho

Ławka rezerwowych: Choudhury, Ghezzal, Fuchs, Okazaki, Maguire, Ward, Albrighton

Tottenham Hotspur: Lloris – Davies, Vertonghen, Alderweireld, Aurier – Dier, Winks – Sissoko, Alli, Son - Lucas

Ławka rezerwowych: Gazzaniga, Walker – Peters, Rose, Skipp, N’Koudou, Eriksen, Kane

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą pisać komentarze

Autor: Freddie91 Wysłano: 11 grudnia 2018; 19:59

Absencji Mesjasza nikt się nie spodziewał raczej. Nawet te wszystkie hiszpańskie i katalońskie dzienniki umieszczały go w podstawie.

Musimy wygrać. Jak nie wygramy z taką Barceloną, to znaczy nie zasługujemy w tym roku na dalszą grę w LM.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 11 grudnia 2018; 19:56

W jedenastce Barcy nie ma Messiego. Kurcze, to może się udać.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 11 grudnia 2018; 16:34

Awans odkupi wszystkie winy fazy grupowej, rozgrzeszę ich :D

Z całego serducha wierzę w wygraną dziś, wyjdźmy jak po swoje i stwórzmy świetne widowisko!



Z całego serducha wierzę w wygraną dziś, wyjdźmy jak po swoje i stwórzmy świetne widowisko!">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 11 grudnia 2018; 16:22

Ja wiem czy szkoda, za frajerstwo się płaci. Jak awansujemy to straci to znaczenie, a jak nie to też przełknę. Jakby nas sędzia przewalił to byłoby szkoda a my sami siebie pod ścianą postawiliśmy. Ja liczę na kawał meczu i happy end.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 11 grudnia 2018; 16:12

Dokładnie tak, sami sobie zgotowaliśmy ten los. Jeju, jaka szkoda tego meczu w Mediolanie ;(

Oczekuję dziś walki i zaangażowania na 130%.

Przed Nami być może najważniejszy mecz sezonu.



Oczekuję dziś walki i zaangażowania na 130%.

Przed Nami być może najważniejszy mecz sezonu.">odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 11 grudnia 2018; 13:52

Ciężka sprawa tak naprawde przed nami,jeśli barca wyjdzie prawie że optymalnie to nie ma sie bardzo o co łudzić,no nic pożyjemy zobaczymy

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 11 grudnia 2018; 11:50

Sami sobie zrobiliśmy problem, to teraz nie ma co się na innych oglądać. To mógł i powinien być mecz o pietruszkę, a jest o życie.
Trzeba zagrać jak z Chelsea i mamy awans. Wszystko poniżej tego poziomu to niestety LE.

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 10 grudnia 2018; 22:21

Inter wygrał 1 z ostatnich 6 meczy. Fakt, że trudny kalendarz mieli ale zawsze coś. PSV podchodzi do ligi mistrzów po zwycięstwie ligowym 6:0. Ja tam wierzę i trzymam kciuki za Spurs i PSV.
P.S. Dobry gol Colemana :)

">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 10 grudnia 2018; 21:22

Ja średnio liczę na PSV, tzn. trzymam kciuki, ale mam obawę, że Inter wturla w 94 minucie na farcie i będzie 1-0 :/

odpowiedz
Autor: mefisto52 Wysłano: 10 grudnia 2018; 20:57

Bardziej liczę jutro na to, że PSV jutro ogar Inter niż na naszą wygraną z Barceloną. Celem jest awans i obojętnie w jakim stylu mnie ucieszy.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 10 grudnia 2018; 17:16

Klątwy, duchy, szamani.. może na jutro wróżkę przywołajmy?! :D

Sam Alba to pół biedy, gorzej jak mu Valvi Leo dorzuci.



Sam Alba to pół biedy, gorzej jak mu Valvi Leo dorzuci.">odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 10 grudnia 2018; 15:09

Wszystko wskazuje na to ze jutro na prawej obronie zagra Kyle Walker-Peters. Jak w pierwszym składzie Farsy wyjdzie Alba to ałć

odpowiedz
Autor: KRIS Wysłano: 10 grudnia 2018; 11:41

>>ainam napisał:
>>Rany, przypomniało mi się.. niektórzy uważają, że kolor koszulek ma wpływ na wynik meczu i grę.<br />
<br />

W Polsce jest taki jeden co który autobusem zakazał cofać.

odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 10 grudnia 2018; 06:25

Adebayor był takim mentalnym przegrywam, że nawet brat, który świata za dużo nie zobaczył, widział że go szamani robią w bambuko, a jego własna matka rzuciła na niego klątwę. Więcej słów nie trzeba :D ale życie ma przekolorowe, będzie miał co na starość wspominać i opowiadać.

Sportowo jest tak jak pisze Malko - mógł być legenda afrykańskiej piłki. Ale jak mawia stare togijskie przysłowie 'ciezka praca i voodoo w parze nie ida' :D

ale życie ma przekolorowe, będzie miał co na starość wspominać i opowiadać.

Sportowo jest tak jak pisze Malko - mógł być legenda afrykańskiej piłki. Ale jak mawia stare togijskie przysłowie 'ciezka praca i voodoo w parze nie ida' :D">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 10 grudnia 2018; 06:14

A nie, sorry to nie duchy. "Nie dostal znaku od Boga" jak miał do AV iść.

https://sport.onet.pl/pilka-nozna/adebayor-i-tajemnica-afrykanskiej-klatwy-juju/zpg6dx.amp

To jest dopiero człowiek mem :D

">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 10 grudnia 2018; 06:05

Adebayor już był dogadamy z jakimś klubem (nie pamiętam jakim) i pojechał do domu i mu szaman powiedział, czy matka właśnie, że duchy odradzają :D i dzban wypiął się na klub, nie pojechał na podpisanie umowy, a potem gdzieś mu duchy doradziły za dużo grubsze siano pójść :D szczegółów nie pamiętam. Ten to jest cyrkowiec.

i dzban wypiął się na klub, nie pojechał na podpisanie umowy, a potem gdzieś mu duchy doradziły za dużo grubsze siano pójść :D szczegółów nie pamiętam. Ten to jest cyrkowiec.">odpowiedz
Autor: malko2311 Wysłano: 10 grudnia 2018; 00:03

Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 22:55
A co tam było z Adebayorem, jego matką, szamanem i jakimś juju? xd Głośna sprawa była swojego czasu. Adebayor wtedy sie dorobił chyba tutaj nawet ksywy "szaman". Ale wy to nie będziecie pamiętać.

Kurła takiego Adebayora z wypożyczenia teraz... to był piłkarz. I gdzieś się miało że arsenalista. Chociaż zyskał tym że strzelił im gola i przebiegł całe pierdolone boisko żeby przed ich sektorem celebrować gola xd On żeby nie był typowym murzynem któremu tylko na hajsie zalezy i miał troche ambicji, to przeskoczyłby takiego Drogbe z 3 razy i byłby czyjąś legendą. A tak za dużo sieczki w głowie.

Ja pamiętam to był mój pierwszy sezon z kogutami:D bodajże 2011 albo 2012 rok on był chyba na wypożyczeniu z Realu :D

bodajże 2011 albo 2012 rok on był chyba na wypożyczeniu z Realu :D">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 23:12

>>26King26 napisał:
>>Nasz cel transferowy wylecial z boiska i im pokomplikowal <img src=

Barrios?

Haha, wesoły argentyński futbol. Lubię to:D

">odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 9 grudnia 2018; 23:03

Nasz cel transferowy wylecial z boiska i im pokomplikowal :D

">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 22:55

A co tam było z Adebayorem, jego matką, szamanem i jakimś juju? xd Głośna sprawa była swojego czasu. Adebayor wtedy sie dorobił chyba tutaj nawet ksywy "szaman". Ale wy to nie będziecie pamiętać.

Kurła takiego Adebayora z wypożyczenia teraz... to był piłkarz. I gdzieś się miało że arsenalista. Chociaż zyskał tym że strzelił im gola i przebiegł całe pierdolone boisko żeby przed ich sektorem celebrować gola xd On żeby nie był typowym murzynem któremu tylko na hajsie zalezy i miał troche ambicji, to przeskoczyłby takiego Drogbe z 3 razy i byłby czyjąś legendą. A tak za dużo sieczki w głowie.

odpowiedz
Autor: 26King26 Wysłano: 9 grudnia 2018; 22:55

http://livetv.sx/pl/eventinfo/739210_river_plate_boca_juniors/#webplayer_alieztv|77195|739210|1071661|12|1|pl Kto nie oglada, niech wlacza, wesoly futbol, przed chwila bramkarz Boca doszedl z pilka do kola srodkowego :D

">odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 22:50

Rany, przypomniało mi się.. niektórzy uważają, że kolor koszulek ma wpływ na wynik meczu i grę.

Czyli co, potrzeba wezwać kogoś, kto zdejmie tę klątwę!

Znaczy nie mam zamiaru obrażać czyichś uczuć, po prostu dla mnie to jedna wielka bzdura.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 22:40

Zabobon czy nie, ale faktem jest to, że to się sprawdza przez prawie 60 lat. I nic nie pokazuje że miałoby się zmienić.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 22:36

Bez urazy, ale naprawdę wierzysz w to, że nie wygrali od kilkudziesięciu lat europejskiego pucharu, bo ktoś rzucił na nich klątwę?

Przecież to jakiś zabobon.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 22:25

Po tym finale jak się nie myle to była ta klątwa co ich trener rzucił. Powiedział im że więcej nie wygrają żadnego pucharu europejskiego. I ile to już minęło? 56 lat? Dobrze licze? I przegrali wszystkie finały europejskich rozgrywek, czy to puchar europy, czy to LM, czy to puchar UEFA, czy w końcu LE. Wszystko do cna przegrali od tej klątwy. Ze dwa lata temu w Fou FourTwo to przeczytałem. Był taki artykuł o menedżerach. Był też ten ojciec sukcesów Nottingham.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 22:09

Ta. W finale strzelił, ale nam nie.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 9 grudnia 2018; 21:55

Ta Benfica to miała wtedy Eusebio jak się nie mylę

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 21:21

1:3 w Lizbonie i 2:1 w Londynie z Benfiką. która potem odjebała Real w finale.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 21:15

Teraz to nie ma sensu, trzeba by wrócić 30 lat wstecz kiedy limity obcokrajowców były inne. Co ty teraz zrobisz jak porządek na kontynencie jest inny i wiekszość klubów może wstawić skład kompletnie internazionale? Każdy zawodnik może być innej narodowości i nawet nie musi być z kraju którego klub reprezentuje. A były czasy, przecież Steaua Bukareszt wygrała puchar europy, czy Crvena Zvezda. A takie kluby jak Brugia, Malmo czy Partizan Belgrad były w finale. THFC jak wygrał ostatnie mistrzostwo, to doszedł do 1/2.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 9 grudnia 2018; 20:47

Czyli zamiast Barcelona-Tottenham byś wolał Barcelona-Cluj, a zamiast Liverpool-Napoli Broendby-Olimpia Lubljana, tak?

Bo do tego prowadzi Twój wywód

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 20:10

Bo to nie jest liga mistrzów, tylko jakiś dziwny twór, co bogatszy klub z 4 miejsca jest bardziej uprzywilejowany do gry w niej niż faktyczny mistrz z innego kraju. Śmiech na sali. To jest jakaś super liga, a nie liga mistrzów.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 19:51

No ale wciąż nie widzę związku?

Liga Mistrzów składająca się tylko z Mistrzów poszczególnych krajów, obrońcy tytułu i zwycięzcy LE? Gdzie tu emocje Bleh.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 19:27

Wejdź na transfermarkt, wpisz Nottingham Forest i zobacz

1 mistrzostwo Anglii
2 puchary europy

W czasach gdy grał tylko mistrz. Jaka jest tego przyczyna? Proste, jako obrońca trofeum dostawał prawo gry. Teoretycznie Real nie grałby w LM, ale sezon po sezonie zgarniając puchar europy dostawałby promocję, nawet przy formule "tylko mistrzowie". Sam były mistrzem, nie jakiegoś tam kurła kraju, tylko całego kontynentu.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 19:20

No to jest Twoje zdanie, że "nie jest takie fajne" subiektywne, podkreślę. I okej, masz do niego prawo. Ja uważam inaczej.

Zabawne, bo ostatnie trzy Puchary LM wygrał Real, który w tych latach Mistrzostwo wygrał.. raz.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 19:05

Szczerze? tam ***** nikt nie pasuje poza tymi kto zdobył mistrzostwo swojego kraju. Co ***** robi 3-4 klub z jakiejś ligi? Co on ma wspólnego z byciem mistrzem? Taki Tottenham? Nic. Ale ligi bogate to i nabierają takich. No bo kto będzie oglądał dziś LM sprzed formuły z 92 czy 93 roku? Kiedyś człowiek to sie jarał tym hymnem, ta otoczką, tym wszystkim, jak tego nie było. A jak się to dostało, to nie jest wcale takie fajne. Chyba że byśmy grali lepiej, to pewnie miałbym inne zdanie. Kiedyś ktoś mi powiedział że wygranie PL > wygranie LM. Nie rozumiałem tego. Dziś takiego samego zdania jestem.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 9 grudnia 2018; 18:58

Tak, pasuje bo w tych rozgrywkach grają 32 drużyny.

A idąc Twoim tokiem myślenia, nie pasuje nikt poza 5-6 klubami.

W wymyślaniu bzdur jesteś mistrzem.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 18:57

Podążając Twoim tokiem myślenia: dają za finał jakieś trofeum?:> Żaden argument, że dostali bramkę w doliczonym czasie gry.

Twoja opinia o tym, że nie pasujemy do tych rozgrywek jest iście subiektywna, nic poza tym.

Kurcze, szkoda, że Nasz mecz równolegle z LFC - Napoli, oglądałabym.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 18:39

To ogólnie klub losowany z 2 koszyka który przez swoje frajerstwo ma problem w wyjściu z grupy z dwoma słabszymi klubami pasuje do tych rozgrywek? Nie wyjście z grupy śmiechu 2 lata temu? Dwumecz z Juve dla ciebie duma, ja już mówiłem, 3 minuty zmieniły postrzeganie wszystkiego. To przykre.

Atletico to chociaż w finale było 2 razy na przestrzeni kilku lat. Raz możliwe że przez jebanego sedziego który doliczył uj wie ile przegrali finał. Bo kurwy uefowskie nie potrafią zrobić jak w koszu, czas stop, a potem uj wie ile doliczają i się dzieją komedie. Te doliczanie minut to jakiś kabaret jest w ogóle. Czas stop bydlaki i wszystko, ale przewałów nie będzie można robić. Żadnych Fergie timeów i tym podobnych wałów.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 18:24

Nie mam w zwyczaju uskuteczniać prowokacji żadnych, pisałam już o tym kiedyś.

Argument? A jakie są kryteria? Tzn. po czym oceniamy czy dany klub pasuje do LM, czy też nie?

Np. Barca pasuje? W zeszłym sezonie niesamowicie się skompromitowali z Romą. PSG? Najpierw remontadę z Barcą dostali a rok później z Realem wciery. Jeszcze Juve! A Atletico? W zeszłorocznej edycji odpadli z grupy i wylądowali w LE.

W Lidze Mistrzów gra się albo po zajęciu odpowiedniego miejsca po sezonie w lidze rodzimej albo przez wygranie LE, gwoli ścisłości.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 17:45

>>ainam napisał:
>>No a wg. mnie świetnie pasujemy do LM. Rzekłabym - jak ulał.<br />

xddd to jakaś prowokacja? Argument za tym?

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 17:27

No a wg. mnie świetnie pasujemy do LM. Rzekłabym - jak ulał.

Czekam na wtorkowy mecz jak dziecko na cukierka <3

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 15:25

W ogóle te niemieckie ekipy na twitterze to ładnie napierdalały. Teraz wiedzie prym AS Roma.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 15:24

Patrzcie jaki troll jest adminem angloijęzycznego profilu Borussii. O skurwesyn, żeby taki trolling arsenal zrobił w nasza stronę to bym się nie pozbierał chyba xd

https://twitter.com/BlackYellow/status/1071442115035611136

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:55

Nie, wiecie co, już wiem co nam dała LM oprócz kasy, to że ten skład się utrzymuje jeszcze jakimś cudem. To nie tylko osoba Poczetino jest tego przyczyną, ale i ta LM. W sumie też dużo. Ale to taka gadka w stylu Wengera, który powroty z kontuzji zwykł nazywać "transferami". Poczetino tego lata mówił dokładnie to samo. Przypadek? Nasz skład od 2-3 lat w ogóle się nie rozwija.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:51

Te sprawy finansowe i transferowe to można rozwijać i rozwijać. Można zaczepić o sytuację ze stadionem i też to rozwinąć. Ale tu bez opinii na temat Prezesa się nie obejdzie, a ja już nie będę go obrażał.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:43

Pokonać MU w dzisiejszych czasach żaden prestiż. Dostaliby w pizde nawet od Rakowa Czestochowa. W tamtym sezonie na SB - po 28 LATACH. Zajebiscie. 1 wygrana na 28 lat. A gdzie te 27? Jak my z tej obecnej silnej top 6 (zaliczając jeszcze ten gorszy Manczesta) to my najkorzystniejszy bilans mamy z City o dziwo i to nawet biorac pod uwagę już erę szejków.

LM to ma tylko hymn na poziomie, reszta to tam jest na poziomie sędziego marciniaka oszusta i korupcjonisty. LM było spełnieniem marzeń, ale bańka prysła. Na dodatek my tam nie pasujemy. Wcale. Mam gdzieś LM, wyjebane czy my w niej będziemy grać czy nie. Bo ja się powtórzę, LM to jest wabik na lepszych grajków, no ale jak my sie ślizgamy na ekipie sprzed 3,5 roku to co nam dała ta LM oprócz kasy która nie wiadomo gdzie jest? Nic. Zero. Null. Wiesz jak mnie chvj strzela jak drużyny bez LM sprowadzają sobie może nie nazwiska ze ścisłego topu globu, ale tego odrobinę niżej. A my dalej transfery jak za czasów bycia za arsenalem. Pierdolona LM. Pluje totalnie na te rozgrywki.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:35

Wygraliśmy niedawno z Utd na Old Trafford i w tamtym sezonie z Chelsea na Stamford Bridge , więc ostatnio trochę się poprawiło. Choć jakby spojrzeć na wyjazdy z top 6 w całej erze PL to rzeczywiście jest fatalnie.
A tak w ogóle to czemu tak gardzisz tą LM? Ja w tamtym sezonie na mecze z Juventusem byłem nabuzowany chyba bardziej niż na NLD. To tego piękny hymn, który nigdy się nie nudzi. Czego tu nie lubić? Najbardziej prestiżowe rozgrywki świata

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:35

>>kanedinmypants napisał:
>>Jaka jest szansa, że Barca wyjdzie ogórasami na ten mecz? Bo wątpie, że Valverde będzie takim dzbanem, żeby wyjść na nas pierwszym składem.

Będzie, naprawdę. On zrobi dwie zmiany i powie, że rotuje i w ogóle, grali drugim składem. A idź Pan.

Ale szczerze? Barca gra tak żałosną piłkę, że jeśli nie będziemy popełniać jakichś hiper błędów, wyjdziemy z pełną koncentracją itp. to ja wierzę w 3 punkty.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:31

To fanatyczki rudego karła musisz pytać. Ja się nie orientuję w sytuacji barcelońskich oszustów.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:27

Nie ma żadnego Nowego White Hart Lane, tylko Tottenham Hotspur Stadium.

6 meczów na Wembley w tym sezonie w PL 4 wygrane i 2 wpierdole. Tylko że wpierdole z kim? Z LFC i City. Te mecze równie dobrze mogłyby nadszarpnąć statystykę wyjazdów. Przecież my jesteśmy ŻAŁOŚNI na wyjazdach z top szóstką.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:23

Jaka jest szansa, że Barca wyjdzie ogórasami na ten mecz? Bo wątpie, że Valverde będzie takim dzbanem, żeby wyjść na nas pierwszym składem.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:21

Na wyjeździe mamy lepszy rekord niż na tym Wembley. Ja mam dosyć tego stadionu. Na NWHL na pewno gorzej nie będzie. Takie jest moje zdanie.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:21

Znaczy ja mówiłem że mnie ta LM już chvj obchodzi, ale 50 melo za gre w tych zjebanych rozgrywkach piechotą nie chodzi. I szybciej się ten przeklęty stadion spłaci, bo najwyraźniej Prezes czerpie z tego hajsu, patrząc że to co 17/18 zarobiliśmy to nie wydaliśmy na żadne wzmocnienia. A tam było chyba 60 melo aż

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:15

Rudzki mówił na swoim kanale w jednym z filmików.

Ten argument z tymi samymi wymiarami co Wembley to ja mówiłem, ale oni będą musieli się przyzwyczaić do innego koloru krzesełek na trybunach, czy zupełnie innej konstrukcji stadionu. Zawsze się coś znajdzie. Trawa będzie za wysoka, nie ten gatunek czy jeszcze uj wie co.

Szczerze? Ja z perspektywy tego pierdolenia o aklimatyzacji, to zaczynam myśleć że lepiej żebyśmy dograli ten sezon na tym jebackim Wembley, niż takie gruntowne zmiany robić pod koniec sezonu. W lutym jesteś w 4, przechodzisz na nowy stadion, zaczyna się płacz o aklimatyzacji i kończysz w LE. Lepiej będzie dograc to.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:10

>>Szary napisał:
>>"TEORETYCZNIE" u siebie rewanże na nowym stadionie. Tylko musisz wziać pod uwagę znowu śpiewkę o aklimatyzacji. A tak będzie.

"tak będzie" to nie żaden argument. Sam Danny Rose mówi, że zawodnicy mają dosyć już grania na Wembley. Atmosfera tam jest tak ujowa, że można odnieść wrażenie jakby się słyszało pieśni żałobne na pogrzebie. Po za tym wymiary boiska na Wembley i na NWHL są takie same, więc nie rozumiem w czym problem?

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:10

No dokładnie, przecież jeżeli byłoby wiadomo (wynikało z przepisu) że nie będziemy mogli korzystać z nowego Domu, to temat zamknięty.

Skąd w ogóle ta informacja, od FA, czy inne źródło?

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:05

>>Szary napisał:
>>A to że FA zabrania grać meczów domowych na 2 stadionach podczas jednego sezonu, to co? Wymysł?

FA zawsze może zrobić wyjątek, po za tym jakby tak FA ustaliła to by nie było tej żadnej gadki o nowym stadionie.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:03

"TEORETYCZNIE" u siebie rewanże na nowym stadionie. Tylko musisz wziać pod uwagę znowu śpiewkę o aklimatyzacji. A tak będzie.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 13:00

A to że FA zabrania grać meczów domowych na 2 stadionach podczas jednego sezonu, to co? Wymysł?

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 12:58

13 euro za bilety na City - Hoffenheim. Kurła, ja na jeden mecz ekstraklasy wydawałem 2x więcej.

odpowiedz
Autor: kanedinmypants Wysłano: 9 grudnia 2018; 12:58

Myślę, że trzeba nastawić się na więcej niż bycie tylko w "top 4". Mamy "tylko" 6 punktów straty do Liverpoolu, który będzie grał z Napoli, United, Wolves na wyjeździe, Arsenalem i City, gdzie my mamy bardzo łatwy terminarz. Przez drugą część sezonu będziemy w większości grali u siebie, pewnie na naszym nowym stadionie. A tak w ogóle nikt o tym nie wspomniał, prawdopodobne jest że otwarcie nowego stadionu będzie miało miejsce 13 stycznia z Man Utd. Ten mecz poprzedzone będzie testowym spotkaniem u23 (30 grudnia) i mecz legend z Bayernem (6 stycznia). Ja nie wiem kto tu dał informację z wątpliwego źródła, że cały sezon będzie rozgrywany na Wembley, ale wyraźnie to bzdura.

odpowiedz
Autor: Spurs Wysłano: 9 grudnia 2018; 12:45

co to Aurier sie rozjebał?

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 12:05

Ja już pisałem lata temu ze to nie w moim stylu. Największy komplement ode mnie jak nie komentuję. Co ty pisac? nnaderowy dobrze mówił, takimi meczami jest się w czwórce. Ale jak chcesz coś wiecej, to lanie samych średniaków nie wystarczy.Natomiast niesamowite jest to że padline gramy, a punktujemy dobrze. Przed trzema laty i dalej to nie do pomyślenia. Ale i tak jest wiele do poprawy. Tylko ja nie wiem czy oni jak po 3 latach grania razem nic nie zrobili w kwestii mentalnej to czy można jeszcze na to liczyć. Jak dla mnie to nie.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 11:57

Nie no, luz. To nie żadne pretensje, jedynie spostrzeżenie.

Choć Ty ogólnie nie masz w zwyczaju udzielać pochwał :P

Sonny po meczu:

Jestem niesamowicie szczęśliwym człowiekiem grając tutaj, jestem szczęśliwy, kiedy słyszę swoją piosenkę, śpiewaną przez fanów, jestem szczęśliwy kiedy strzelam bramki w tym klubie i wiesz co? Myślę, że jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi.

No i jak Go nie kochać? <3



Sonny po meczu:

Jestem niesamowicie szczęśliwym człowiekiem grając tutaj, jestem szczęśliwy, kiedy słyszę swoją piosenkę, śpiewaną przez fanów, jestem szczęśliwy kiedy strzelam bramki w tym klubie i wiesz co? Myślę, że jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi.

No i jak Go nie kochać? <3">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 11:42

Wczoraj nie pisałem, bo zasnąłem tuż przed meczem i sie obudziłem o 1 w nocy.

odpowiedz
Autor: ainam Wysłano: 9 grudnia 2018; 11:34

Również zauważyłam tę prawidłowość, że jak wygrywamy i ogólnie jest super, to mniej osób się udziela, ech :P

Sytuacja LFC będzie ciekawa, jeśli odpadną z LM i będą w LE. Zastanawiam się, czy wtedy postawią wszystko na jedną kartę, oleją LE i skupią się na lidze, czy będą walczyć na obu frontach.

City wczoraj jak nie Oni, no ale trudno wymagać, by wygrywali wszystko. Inna sprawa, że wg. mnie dla nich priorytetem jest LM, wiadomo dlaczego. I to jest jedyna szansa, by ich zdetronizować.

Poranne przemyślenia vol 1 :D



Sytuacja LFC będzie ciekawa, jeśli odpadną z LM i będą w LE. Zastanawiam się, czy wtedy postawią wszystko na jedną kartę, oleją LE i skupią się na lidze, czy będą walczyć na obu frontach.

City wczoraj jak nie Oni, no ale trudno wymagać, by wygrywali wszystko. Inna sprawa, że wg. mnie dla nich priorytetem jest LM, wiadomo dlaczego. I to jest jedyna szansa, by ich zdetronizować.

Poranne przemyślenia vol 1 :D">odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 11:33

Patrzcie na tego tweeta

https://twitter.com/jancoreek/status/1071391806506631169

Prawie sie popłakałem wczoraj.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 11:18

Ja się zastanawiałem wczoraj czy nie zacząć wrzucać

kto rozpocznie mecz - tu już totalna loteria, a kurs w okolicach 2.00.
czy będzie karny
czy będzie czerwona kartka

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 9 grudnia 2018; 11:16

*jakbym

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 9 grudnia 2018; 11:15

No to ja też się nie nastawiam. Jak bym się nastawiał to bym za 50 zagrał jedno zdarzenie czy dwa po kursie 2,00 i tyle.

Tu szukałem ciekawych kursów na cały sezon, jakichś niespodzianek, a wtedy jakoś mnie to LFC przekonywało.

Teraz moja głowa nie jest w stanie stworzyć żadnego innego scenariusza niż MC mistrzem na koniec sezonu.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 11:11

Wiesz, ja daje tasiemce, ale nie nastawiam się na to zbytnio. Dla mnie to troche jak totolotek. Ja gram każde losowanie Mini, Duzego i Jackpota od dłuższego czasu. Dobrze że ja w karcianki nie umiem grać i że jest ustawa hazardowa, to byłbym bankrutem już.


Ja myślę że Liverpool to mógłby ci wejść gdyby Manchesterowi City brakowało ławki. A tak to moga napierdalać na kilku frontach, nawet jeśli nie są priorytetami. Generalnie dyby tak nie było, to ja na miejscu City postawiłbym wszystko na LM, a na miejscu Liverpoolu na Premier League.

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 9 grudnia 2018; 10:59

A kurs niski, bo to było gdzieś po 3-4 koljkach, jak wyglądali dość mocno. Gdybym teraz mógł wywalić coś z tego kuponu, to oczywiście byłby to Liverpool ;)

">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 9 grudnia 2018; 10:57

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Dla mnie bez sensu grać takie taśmy jak Ty wrzucasz. Bo jak grasz 10 zdarzeń, to nawet po kursach 1,2-1,3 któreś się musi wysypać.

odpowiedz
Autor: Szary Wysłano: 9 grudnia 2018; 10:53

Jakiś niski kurs na to mistrzostwo Liverpoolu. Ale w sumie dla mnie troche bez sensu takie kursy grać do 8 miesięcy w przód. Ciekawe jaka wygrana byłaby w systemie z 1 błędem?

odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 9 grudnia 2018; 10:46

A dla grających bukmacherkę pokażę kupon, co zagrałem dwa miechy temu na cały sezon.

STS -> 312 831 899 019 124 679

We wtorek, po Barcelonie jedno zdarzenie zapali się albo na zielono albo na czerwono.

Jeśli na zielono, to... chyba czas trzymać kciuki za LFC?:D

">odpowiedz
Autor: Freddie91 Wysłano: 9 grudnia 2018; 10:41

Chyba najtrudniejszy wyjazd oprócz top za nami.

Komplet punktów mimo braku Harrego to duże osiągnięcie - 2 komentarze.

Gdyby był remis (o porażce nie wspominając) pewnie byłaby lawina - to pokazuje czym żywi się większość tutejszych użytkowników.

Jeżeli Misiak ma jakieś pieniądze z tej strony, to robicie z niego kibica "anty". Bo dzieje się coś tylko jak jest źle. Im gorzej tym lepiej. (Najlepiej okienko transferowe ;) - wtedy to tutaj jak na Marszałkowskiej)

- wtedy to tutaj jak na Marszałkowskiej)">odpowiedz
Autor: nnaderowy Wysłano: 8 grudnia 2018; 23:12

Zajebiste : D

Sam mecz lepiej się nie mógł potoczyć. 3 punkty, rezerwowym (tzn my nie mamy rezerwowego, to może nie najsilniejszym) składem, mecz w tempie spacerowym. Idealne przetarcie przed Camp Nou.

A ze wejdzie Kane i Chris było wiadomo. Taka metoda Pochettino, utrzymuje rytm meczowy. Sam wie pewno najlepiej, kto potrzebuje gry do utrzymania formy.

Ja się jaram liga. LM już mnie nie grzeje. Za to w PL przed nami dużo łatwiejszych w teorii przeciwników. Jak z każdym zagramy tak zachowawczo i skutecznie jak dzis, to może być dobre miejsce w tabeli. Gdybym miał strzelać, to tak jak wcześniej pisałem obstawiam 6 miejsce. Ale nie zdziwi mnie ani Vice ani trzecie. Mistrzostwo tylko byloby mnie w stanie zdziwić, ale tak to mnie zadziwiajcie :D
To takimi meczami się robi pozycję w tabeli, nie meczami z top6. Przykład: my, city, chelsea. Kto by pomyślał, że ta Chelsea która sportowo 'zgwalcilismy' ogra ten mocarny Guardiola team. W top6 liczy się dyspozycja dnia. W reszcie meczów solidność, a za tą resztę meczy chciał nie chciał, punktów przyznają tyle samo.


To takimi meczami się robi pozycję w tabeli, nie meczami z top6. Przykład: my, city, chelsea. Kto by pomyślał, że ta Chelsea która sportowo 'zgwalcilismy' ogra ten mocarny Guardiola team. W top6 liczy się dyspozycja dnia. W reszcie meczów solidność, a za tą resztę meczy chciał nie chciał, punktów przyznają tyle samo.">odpowiedz
Autor: Mortal Wysłano: 8 grudnia 2018; 22:54

Wrzucę tu to jeszcze raz, dla potomnych
Rozmowa na reddicie Spurs r/coys :D



Pytanie - I'm confused. How did the game end if our opponent didn't score? Are you allowed to do that?

Odpowiedź - Hugo is still out there waiting for someone to put one past him so he can go home.





Pytanie - I'm confused. How did the game end if our opponent didn't score? Are you allowed to do that?

Odpowiedź - Hugo is still out there waiting for someone to put one past him so he can go home.
">odpowiedz
Sonda serwisowa

Najlepszy transfer sezonu 2023/2024








pokaż wyniki
Zawodnik meczu
Statystyki serwisu

Najnowszy użytkownik: Dunttrkjkij
Strona istnieje od: 4080 dni
Użytkowników online: 0
Gości online: 19
Newsów: 6334
Lista online: